علی دایی 100 میلیون ریال جریمه شد + عکس

کدخبر: ۱۹۲۷۴۰
تابناک : دیدار دو تیم پدیده مشهد و نفت تهران برگزار و از سوی مجتبی سرآسیابی، سرپرست تیم پدیده خراسان تخلفاتی مبنی بر بی احترامی و استفاده از الفاظ نامناسب نسبت به داور چهارم که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
علی دایی 100 میلیون ریال جریمه شد + عکس

دیدار تیم های سایپا تهران و سیاه جامگان برگزار شد و از سوی کیوان امرایی، بازیکن تیم سیاه جامگان تخلفاتی مبنی بر توهین وایجاد درگیری با بازیکن حریف که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم سیاه جامگان نیز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری و اخراجی باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

علی دایی، سرمربی تیم سایپا به خاطر اعتراض مکرر به تصمیمات داور و کوبیدن بطری آب که منجر به اخراجش شد به پرداخت جریمه نقدی 100 میلیون ریال محکوم شد.بهزاد غلامپور، مربی تیم سایپا نیز به دلیل توهین وایجاد درگیری با بازیکن حریف که منجر به اخراجش شد، باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.علی قلی زاده، بازیکن تیم سایپا تهران نیز به دلیل توهین وایجاد درگیری با بازیکن حریف که منجر به اخراجش شد، یک جلسه از همراهی تیم و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 در دیدار تیمهای پارس جم جنوبی و پرسپولیس تهران از سوی امید سینک، بازیکن تیم پارس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیمات داوری که منجر به کارت زرد شد، به تذکر کتبی محکوم شد.

تیم پرسپولیس به خاطر توهین تماشاگرانش به داور و پرتاب اشیاء به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.همچنین پانادیچ، مربی تیم پرسپولیس بخاطرعدم تمکین از دستورات داوری، درگیری فیزیکی با نماینده فدراسیون و تحریک تماشاگران به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید