با سایت های پر طرفدار دنیا آشنا شوید+اینفوگرافیک

کدخبر: ۱۹۳۹۴۱
سایت های زیادی در دنیای وب در حال فعالیت هستند که از میان آنها تعدادی بسیار پرطرفدارتر از دیگران است.
با سایت های پر طرفدار دنیا آشنا شوید+اینفوگرافیک

 وبگاه، تارنما یا سایت  مجموعه‌ای از صفحات وب حاوی محتوای مالتی‌مدیا است که دارای یک دامنه اینترنتی یا زیردامنه اینترنتی مشترک‌اند و توسط حداقل یک سرور وب انتشار داده می‌شود وبگاه‌ها روی شبکه پروتکل اینترنت مثل شبکهٔ اینترنت یا شبکه محلی قرار می‌گیرد.

با پیشرفت تکنولوژی و رواج اینترنت روز به روز به تعداد این سایت ها افزوده شد و کاربران زیادی از آنها استفاده کردند، در میان سایت های بیشماری که در دنیا در حال فعالیت است ، برخی بسیار پرطرفدار شده اند.

بیش از 30 میلیون پرتال فعال در فضای وب وجود دارد که توسط بیش از 2 میلیون کاربر از 200کشور دنیا روزانه مورد بازدید قرار می گیرد.

در این میان سایت «ردیت» مقام اول را در میان دیگر سایت های جهان از نظر مدت حضور کاربران در آنها کسب کرده است.

ردیت یک وب‌گاه برای جمع‌آوری اخبار اجتماعی که در آن کاربران ثبت‌نام کرده قادرند اخبار را در قالب لینک یا متن ارسال کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند به پست یا گزارش‌های نوشته شده رأی دهند و جایگاه آن خبر را در صفحات ردیت و صفحهٔ اصلی مشخص کنند. در واقع کاربران هستند که در ردیت اهمیت خبر را تعیین می‌کنند. این وب‌گاه در سال ۲۰۰۵ توسط استیو هافمن و الکسیس اوهانیان که هر دو دانش آموختهٔ دانشگاه ویرجینیا هستند تأسیس شد. دفتر مرکزی ردیت در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا است.

درادامه تصویری از  پرطرفدار ترین سایت های دنیا را در قالب اینفوگرافیک مشاهده می کنید.

سایت های پرطرفدار دنیا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید