حقوق نجومی پسر شفر در استقلال + جزئیات

کدخبر: ۱۹۴۱۲۷
تابناک: شنیده‌ها حاکی از آن است که ساشا اولیور شفر هیچ گونه مدرک مربیگری در فوتبال ندارد و در حال حاضر نقش اصلی آنالیز تیم برعهده خود او نیست.
حقوق نجومی پسر شفر در استقلال + جزئیات

اگرچه آنالیزور یک تیم مطرح حتی در سطح فوتبال آسیا باید دارای شاخصه‌هایی باشد اما به نظر می‌رسد آنالیزور فعلی تیم فوتبال استقلال دارای این شرایط نیست. پس از انتخاب شفر به جای علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت وی در راستای تکمیل کادر خود پسرش را به عنوان آنالیزور جدید تیم انتخاب کرد.

این روزها شنیده‌ها در این باره تقویت شده و گفته می شود که ساشا اولیور شفر مدرک مربیگری نداشته و در حال حاضر نقش اصلی آنالیز تیم برعهده خود او نیست و بابت مسئولیتی که فعلا برای آن عنوانی تعریف نشده حدود 4000 هزاردلار در ماه حقوق می‌گیرد. البته حضور او با لباس شخصی در اکثر موارد در تمرین و بازی‌های تیم هم موجب ناراحتی برخی اعضای تیم هم شده است و حالا بحث بر سر اجاره یک خانه گرانقیمت و مجزا برای این پسر سرمربی، استقلال را دچار مشکل کرده است چرا که چنین بودجه ای وجود ندارد و برای دو دستیار دیگر شفر هم این موضوع به سختی امکان پذیر است.

سوالی که در این بین مطرح می شود این است که مدیران باشگاه استقلال تحت چه عنوانی با فرزند مربی تیم قرارداد بسته و نقش واقعی او در تیم چیست؟ ضمن اینکه با چه کارنامه کاری با ساشا اولیور شفر قرار داد بسته شده و حقوق پرداخت می‌شود؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید