هنرمندانی که به تازگی پدر شدند + عکس

کدخبر: ۱۹۴۳۲۳
نمناک: در این مطلب گزارشی از هنرمندانی که به تازگی پدر شدند از سام درخشانی و بنیامین بهادری تا بهنام صفوی را به همراه تصاویر آنها مشاهده میکنید.
پدر و مادر شدن یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی است که فرد در طول زندگی میتواند داشته باشد. هنرمندان و چهره های معروف هم مانند مردم عادی علاوه بر مشغله های کاری و بازیگری در زندگی تجربه های شیرینی دارند که در دنیای مجازی با مخاطبانشان به اشتراک میگذارند . هفته گذشته دو هنرمند کشورمان صاحب فرزند شدند و حس پدر بودن را تجربه کردند. به همین بهانه گزارشی از هنرمندانی که پدر شدند و به تازگی در زندگی با تجربه ای جدید مواجه شدند تهیه کرده ایم که در ادامه به همراه تصاویری از این هنرمندان مشاهده میکنید.هنرمندانی که پدر شدند
 

هنرمندانی که اخیرا پدر شدند

سام درخشانی

برکه دختر سام درخشانی

22 آذرماه 96 سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان خبر تولد دخترش را به صورت رسمی اعلام کرد و از انتخاب نام برکه برای دخترش خبر داد.


بهنام صفوی

سام پسر بهنام صفوی

21 آذرماه 96 بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با انتشار تصویری از پسرش خبر از پدر شدن داد و اسم سام را برای پسرش انتخاب کرد.


رضا صادقی

ویانا دختر دوم رضا صادقی

رضا صادقی سلطان مشکی پوش و خواننده موسیقی پاپ کشورمان در شبهای قدر امسال (1396) برای بار دوم پدر شد و نام دخترش را ویانا گذاشت. تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال 1392 به دنیا آمده است.


منوچهر هادی

سوفیا دختر منوچهر هادی و یکتا ناصر

22 آذرماه 1395 یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان برای اولین بار طعم مادر و پدر شدن را چشیدند. این زوج هنری مشهور نام دخترشان را سوفیا گذاشتند .

محسن میری

مهراز پسر محسن میری و روناک یونسی

محسن میری همسر روناک یونسی خجسته معروف سریال رستگاران برای دومین بار طعم شیرین پدر بودن را در شهریورماه امسال چشید. این هنرمند کشورمان که همسر محسن میری مدلینگ مشهور است و در کشور کانادا زندگی میکند نام دومین پسر خود را مهراز گذاشت.


بنیامین بهادری

بن سان پسر بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خواننده جوان کشورمان چند ماه پیش صاحب یک پسر شد . بن سان بهادری پسر بنیامین بهادری خواننده مشهور کشورمان در 27 مهر 1396 به دنیا آمد. بارانا اولین فرزند بنیامین بهادری است که در 9 اردیبهشت سال 1390 به دنیا آمده است.


میثم درویشان پور

پندار پسر میثم درویشان پور

میثم درویشان پور کمدین خنداننده شو در مردادماه امسال پدر شد .میثم درویشان پور عکس پسرش پندار را که تازه متولد شده در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت :خدایا شکرت بخاطر دادن این هدیه ی زیبا ... پندار پدر دیروز هم زمان با پخش اجرای من بدنیا اومد... تولدت مبارک پسرم....


پسر شهرام فرهادی

پسر شهرام فرهادی گوینده خبر

شهرام فرهادی گوینده شبکه خبر در 22 آبان ماه 1396 پدر شد. این گوینده سرشناس شبکه خبر با انتشار گزارشی در کنار پسرش هوادارانش را در این شادی سهیم کرد. شهرام فرهادی از گوینده های سرشناس شبکه خبر است که با نازنین میرزایی در سال 93 ازدواج کرد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید