پیروی قلعه نویی از یک سیاست شکست ‎خورده

کدخبر: ۱۹۴۳۵۱
بعد از بختیار رحمانی که چند روز پیش به ذوب‎آهن پیوست، دیروز میلاد فخرالدینی هم رسما ذوب‌آهنی شد. او دومین بازیکنی است که ژنرال در نقل و انتقالات نیم‌فصل جذب می‌‎کند. نکته عجیب این که فخرالدینی مثل رحمانی که در پیکان یک نیم فصل ناموفق را پشت سر گذاشت و به راحتی از این تیم جدا شد، در گسترش فولاد یک بازیکن کاملا معمولی بود که فیروز کریمی کوچکترین مخالفتی با جدایی‎اش نکرد.
 پیروی قلعه نویی از یک سیاست شکست ‎خورده

به خدمت گرفتن فخرالدینی در راستای سیاست‎های همیشگی امیر قلعه‎نویی در فصل نقل و انتقالات است. ژنرال معمولا در چنین مقاطعی عملکردی عجیب و البته آشنا دارد و به سراغ بازیکنانی می‎رود که مدت‎هاست از دوران اوج خود فاصله گرفته‎اند. در همین ابتدای فصل، ذوب‎آهن اسماعیل شریفات، جرج ولسیانی، محمد باقر صادقی و حمید بوحمدان را جذب کرد. به جز بوحمدان، سایر بازیکنان جدید ذوب‌آهن عملکردی کاملا معمولی و متوسط داشتند و نتوانستند کمکی به این تیم بکنند. عجیب تر از همه این موارد، ایمان موسوی بود که به ذوب‎آهن پیوست و بعد از چند هفته به شکلی کاملا عجیب و مبهم، توسط مدیران باشگاه کنار گذاشته شد.

با وجود نتیجه نگرفتن در چند سال اخیر، انگار قلعه‎نویی قصد ندارد سیاست شکست‎خورده خود در بازار نقل و انتقالات را تغییر دهد. او در ذوب‎آهن هم به همین روند ادامه می‌دهد و احتمالا نتیجه چنین عملکردی، ادامه ناکامی او و البته اضافه شدن یک نمره منفی دیگر در کارنامه مربیگری او خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید