مردم نمی‌دانند چگونه از توییتر استفاده کنند !

کدخبر: ۱۹۴۳۶۴
توییتر دو تبلیغ جدید ساخته تا مردم را تشویق کند که به این شبکه‌ی اجتماعی بپیوندند. بخش تبلیغاتی توییتر برای رسیدن به این هدف دست به ترفندی جدید زده است. در تبلیغاتی که این شرکت ساخته رسماً اعلام می‌کند که درک توییتر تا حدی دشوار است.
مردم نمی‌دانند چگونه از توییتر استفاده کنند !

به نظر می‌رسد که توییتر دشوارتر از چیزی است که تصور می‌شد، چرا که وقتی که فردی معروف چیزی را توییت می‌کند و یا به خاطر هشتگ‌های جنجالی همیشه نام این شبکه‌ی اجتماعی را در خبار می‌شنویم. با این حال توییتر تنها 330 میلیون کاربر دارد و این تعداد مدت‌هاست که ثابت مانده است. 

برای حل این مشکل توییتر یک سری تبلیغات ساخته که کمدین انگلیسی، رومش رانگاناتان در آن‌ها بازی می‌کند. در هردو تبلیغات رومش یک معلم توییتر است که به مردم آموزش می‌دهد چگونه از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده کنند و در نهایت با آموزش‌های او همه یاد می‌گیرند چه کار باید بکنند و همه چیز به خوبی و خوشی تمام می‌شود. 

تبلیغات اول درمورد کسی است که هیچ چیز بلد نیست و از ابتدا می‌خواهد حساب کاربری بسازد. رومش ناگهان با بلندگویش از راه می‌رسد و همه چیز را به او یاد می‌دهد.

ویدئو دوم درمورد جست و جو در توییتر است. تبلیغات کسی را نشان می‌دهد که یک حساب کاربری ساخته‌ و چند نفر را فالوو کرده‌ است و حال نمی‌داند که باید چه کار کند. این بار رومش سوار بر هاوربورد می‌آید و چیزهایی را به کاربر جدید توییتر آموزش می‌دهد و باز هم همه چیز به خوبی و خوشی تمام می‌شود. 

شاید این کار توییتر کمی گل درشت به نظر برسد اما می‌تواند اثر بخش باشد. کسانی که از توییتر استفاده می‌کنند می‌دانند چقدر این کار ساده است اما به نظر بقیه توییتر بسیار پیچیده می‌آید. 

با رفع این سوءتفاهم و یک آموزش ساده ممکن است افراد بیشتری به توییتر روی آورند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید