ربات ها گارسون های رستوران شدند +عکس

کدخبر: ۱۹۴۳۸۳
یک رستوران واقع در جنوب هند با تم رباتیک خود پذیرای مشتریان است. در این رستوران ربات های گارسون بلافاصله بعد از دریافت سفارش از مشتریان، غذا را به میز آنان تحویل می دهند.
ربات ها  گارسون های رستوران شدند +عکس

به گزارش کلیک؛ به نقل از رویترز، این ربات ها با چهره های خندان به استقبال مشتریان رفته و حتی ظرف های غذا را بعد از سرو جمع آوری می کنند.

کارتیک کانان، صاحب این رستوران در این خصوص گفت: ما تم های مختلفی را برای طراحی این رستوران در نظر گرفتیم، اما در نهایت به نوعی طراحی نیاز داشتیم که بتواند در هند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. درست در همین لحظه بود که ایده ربات های گارسون به ذهنمان خطور کرد.

وی ادامه داد: من چنین طرحی را در کشورهای دیگر دیده بودم و در آن لحظه فقط از خودم پرسیدم چرا نباید این ایده را وارد هند کنم؟

ربات گارسون

داخل این رستوران، مشتریان با استفاده از تبلت های روی میز غذا سفارش می دهند و پس از آماده شدن غذا، ربات به سرعت آن را با سینی به میز مربوطه انتقال می دهد.

 یکی از مشتریان درباره نحوه سرویس دهی این رستوران می گوید: اصلا انتظار نداشتیم غذا با چنین سرعتی تحویل مشتری شود. صمیمیت و سرعت این سیستم تحویل غذا باعث شده مردم خیلی سریع با این ربات ها خو بگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید