سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

اگر موشک‌های یمن ایرانی بود با اقتدار آن را اعلام می‌کردیم

کدخبر: ۱۹۵۲۰۶
تسنیم: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سعودی‌ها باید پاسخگو باشند که بمب‌هایی را که بر سر مردم یمن می‌ریزند از کدام کشورها آورده‌اند و این کشورها با چه‌مجوزی بمب‌های خود را برای کشتار مردم یمن به سعودی داده‌اند.
اگر موشک‌های یمن ایرانی بود با اقتدار آن را اعلام می‌کردیم

سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ادعای نماینده آمریکا در سازمان ملل مبنی بر ایرانی بودن موشک‌های شلیک‌شده از یمن به‌سمت ریاض، گفت: ما بارها اعلام کرده‌ایم که ارتش و مردم یمن مورد حمایت ایران هستند و درعین‌حال به‌صراحت گفته‌ایم که هیچ موشکی را به یمنی‌ها نداده‌ایم.

وی گفت: البته جمهوری اسلامی آن‌قدر شجاعت، اقتدار و صداقت دارد که اگر بخواهد به کشوری موشک بدهد آن را صریح اعلام کند و اگر ما می‌خواستیم به یمنی‌ها موشک بدهیم این موضوع را می‌توانستیم به‌صراحت اعلام کنیم. سعودی‌ها بهتر است بدانند که اگر موشک‌های ایرانی در اختیار ارتش و مردم یمن بود، شرایط جنگ طور دیگری رقم می‌خورد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی  مجلس گفت: سعودی‌ها باید پاسخگو باشند که بمب‌هایی را که بر سر مردم یمن می‌ریزند، از کدام کشورها گرفته‌اند و این کشورها با چه‌مجوزی بمب‌های خود را برای کشتار مردم یمن به سعودی‌ها داده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید