پیگیری پروژه ایران هراسی با ادعاهای تکراری در شورای وزیران عربستان

کدخبر: ۱۹۶۵۸۰
مهر: شورای وزیران عربستان در نشست اخیر خود، به جامعه جهانی نسبت به آنچه نقش ویرانگر ایران در منطقه خوانده، هشدار داده است.
پیگیری پروژه ایران هراسی با ادعاهای تکراری در شورای وزیران عربستان

به گزارش واس، شورای وزیران عربستان در نشست سه شنبه خود به جامعه جهانی نسبت به آنچه نقش ویرانگر ایران خوانده هشدار داد.

شورای وزیران عربستان که به ریاست «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور تشکیل جلسه داده بود مدعی شد که نقش ایران در منطقه تخریبی است و امنیت و ثبات منطقه را به خطر می اندازد. در این نشست که مسئولان سعودی آخرین تحولات منطقه و جهان را بررسی کرده اند، شورای وزیران عربستان از همدردی کشورهای عربی با عربستان در خصوص شلیک موشک بالستیک انصار الله به سوی ریاض ابراز خرسندی کرده است.

عربستان که در بیش از دو سال گذشته اکثر زیرساخت های شهری و مناطق مسکونی یمن را با حملات مستمر خود به شهرهای این کشور ویران کرده است مدعی شده که در پیام های همدردی با عربستان تأکید شده که انصار الله ضمن تلاش برای نقض حاکمیت ریاض، یک منطقه مسکونی را هدف قرار داده بود.

در حالی که تمام رسانه های سعودی از روزنامه های رسمی و غیر رسمی تا شبکه های خبری این کشور به بهره برداری از اغتشاشات اخیر ایران سرگرم شده اند، دولت این کشور هنوز واکنشی نسبت به این تحولات نداشته است. محمد بن سلمان ولیعهد عربستان چند ماه پیش در گفتگویی مدعی شده بود که ایران به دنبال ضربه زدن به عربستان است به همین دلیل ریاض نبرد را به خاک ایران خواهد کشاند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید