محمد بن سلمان حیله گر است

کدخبر: ۱۹۸۴۷۵
ایرنا : شیخ عبدالله بن علی آل ثانی عضو خاندان سلطنتی قطر ، گفت که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان فردی حیله گر است .
محمد بن سلمان حیله گر است

عبدالله بن ثانی که اکنون در کویت به سر می برد، هفته گذشته هم با انتشار یک فایل صوتی ، اعلام کرده بود که در ابوظبی محبوس شده و اجازه خروج به وی داده نمی شود . پس از انتشار این سخنان بود که امارات اعلام کرد وی برای خروج از این کشور آزاد است . شیخ عبدالله هم بلافاصله امارات را به سمت کویت ترک کرد.

منابع خبری قطری امروز ( جمعه ) هم فایلی از شیخ عبدالله منتشر کردند که نامبرده در آن ولیعهد سعودی را فردی حیله گر معرفی کرده و مدعی می شود که علت اصلی بحران قطر این است که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و محمد بن زاید ولیعهد امارات چشم طمع به ثروت قطر دوخته اند.

عربستان ، امارات ، بحرین و مصر از ۱۵ خرداد ماه گذشته با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم، روابط خود با این کشور را قطع کردند و مرزهای زمینی ، هوایی و دریایی خود را هم بستند.

وی در این فایل صوتی که گفته می‌شود ۱۵ ژانویه (۲۵ دی ماه) و در ابوظبی ضبط شده است، از قطری‌ها می‌خواهد قدرت و حاکمیت در کشور خود را حفظ کرده و از خرابکاری در کشورشان پرهیز کنند.

شیخ عبدالله که رابطه خوبی با دولت قطر ندارد، اضافه می کند به دلیل فشارهایی که از سوی بن سلمان و بن زاید به وی وارد آمده در چند نوبت قصد خودکشی داشته است .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید