مرگ مرموز یک خانواده ملاردی در جاده چالوس + عکس

کدخبر: ۱۹۸۵۹۱
ماجرای ناپدید شدن مرموز چهار عضو خانواده ای در ملارد، با کشف جسد سه نفر از آنها در حاشیه رودخانه چالوس وارد مرحله تازه ای شد.

 

نمناک؛ ماجرای ناپدید شدن مرموز چهار عضو خانواده ای در ملارد، با کشف جسد سه نفر از آنها در حاشیه رودخانه چالوس وارد مرحله تازه ای شد. سرنوشت دختر چهار ساله خانواده در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ساعت 16 چهارم آبان امسال مردی هنگام عبور از حاشیه رودخانه چالوس شهرکرج، با دیدن جسد زنی جوان که در کنار حاشیه رودخانه و میان شاخ و برگ درختان افتاده بود، با پلیس تماس گرفت و ماجرا را خبرداد. 

ماموران کلانتری با حضوردر آنجا و بررسی حاشیه رودخانه متوجه شدند ماجرا صحت دارد. شواهد حکایت از آن داشت که چند روزی ازمرگ این زن می گذرد و هیچ مدارکی همراه ندارد تا هویت وی رانشان دهد. باتوجه به مشکوک بودن مرگ وی، موضوع به بازپرس جنایی کرج گزارش شدو با هماهنگی قضایی جسد زن جوان برای مشخص شدن هویت و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

 باتشکیل پرونده قضایی درشعبه 13 بازپرسی دادسرای جنایی کرج با دستور بازپرس حسن علایی اصل ثمرین، تیمی از کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مشکوک زن ناشناس را آغاز کردند.

 ماموران برای مشخص شدن هویت این زن به بررسی پرونده افراد گمشده درپلیس آگاهی پرداختندکه معلوم شد تصویر این زن با آنها مطابقت ندارد. تحقیقات ادامه داشت تا این که ظهر روز بعد ماموران در جریان کشف جسد مردی جوان در حاشیه رودخانه چالوس قرار گرفتند.

 ماموران پلیس آگاهی استان البرز با حضور در آنجا مشاهده کردند این مرد نیز مدارکی که هویتش را نشان بدهد، همراه ندارد و به نظر می رسد وی نیز چند روزی از مرگش می گذرد. پس از هماهنگی قضایی جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد. بررسی ها نشان می داد که محل کشف دو جسد حدود دو کیلومتر از هم فاصله دارد.

 این در حالی بود که ماموران هنگام بررسی محل کشف جسد این مرد، کارت بانکی را یافتند. آنها که احتمال می دادند این کارت ممکن است متعلق به مرد فوت شده باشد، به استعلام از بانک پرداختند تا این که هویت وی به نام «ولی» ساکن شهر ملارد، شناسایی شد.

 ماموران با شناسایی خانه این مرد برای تحقیقات به آنجا رفتند اما کسی حضور نداشت. آنها به تحقیق از همسایه ها پرداختند که معلوم شد این مرد همراه همسرش و دو دخترش که یکی نوجوان و دیگری خردسال بوده در این خانه اجاره ای زندگی می کردند و دوم آبان امسال آنها را دیده اند که از خانه شان بیرون رفته و دیگر بازنگشته اند.

 ماموران در مرحله بعدی تحقیقات توانستند خواهر و برادر همسر این مرد را شناسایی کنند. با احضار آنها به پلیس آگاهی استان البرزمعلوم شد خواهر خانواده به نام زهرا روز دوم آبان امسال با آنها تلفنی حرف زده و از آنها حلالیت خواسته و اعلام کرده همراه شوهر ودو فرزندش به مشهد سفرمی کنند. پس از چند روز هر چه با آنها تماس گرفته اند، کسی پاسخگو نبوده است. همین باعث شده به ماجرا مشکوک شوند و به پلیس آگاهی ملارد رفته و ناپدید شدن آنها را گزارش دهند.

 ماموران زمانی که عکس های این خانواده را به دست آوردند، متوجه شدند جسد زن و مرد کشف شده متعلق به این زوج است.

 با رازگشایی از هویت زوج فوت شده،روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. این در حالی بود که هنوز ردی از دختر 14 ساله این خانواده به نام سمانه و خواهر چهار ساله او به نام سارا در دست نبود. ماموران با معمای پیچیده ای درارتباط با مرگ زوج جوان رو به رو شده بودند.

 چرا که خانواده زن فوت شده به پلیس گفته بودند آنها اختلاف و مشکلی با کسی نداشته اند و نمی دانند چرا این سرنوشت تلخ برای آنها رقم خورده است.

 ماموران با هماهنگی قضایی به بازرسی خانه آنها پرداخته و در یکی از اتاق ها دستنوشته مشکوکی را پیدا کردندکه درآن نوشته بود «ما مجبور شدیم به رودخانه چالوس برویم، حلالمان کنید.»

 این در حالی بود که پلیس همچنان در جست وجوی دو دختر گمشده این خانواده بود. بنابراین با هماهنگی قضایی ماموران همراه تیمی از غواصان و آتش نشانان برای یافتن ردی از این دو دختر ناپدید شده به حاشیه رودخانه چالوس رفتند. آنها همه جا را طی چند روز جست وجو کردند تا این که 25 آبان امسال، ماموران از طریق یکی از اهالی باخبر شدند جسد دختری نوجوان درحاشیه رودخانه افتاده است.

 تیمی ازکارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند که با دیدن جسد دختر نوجوان متوجه شدند او همان دختر 14 ساله گمشده این خانواده است.

 به نظر می رسید که او نیز چند هفته ای از مرگش می گذرد. جسد سمانه نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

 جست وجو ها برای یافتن دختر چهارساله این خانواده بی نتیجه مانده و هنوز مشخص نشده اعضای این خانواده به قتل رسیده اند یا قربانی مرگ خودخواسته یا حادثه شده اند.

 بادرخواست قضایی تصویر سارا، تنها بازمانده این خانواده که دختری چهارساله است در روزنامه چاپ می شود تا چنانچه هموطنان از سرنوشت او خبر دارند با پلیس 110 یا شماره تماس های 02621872805، 02621872852 یا 02621872907 تماس بگیرند.

مرگ مرموز یک خانواده ملاردی در جاده چالوس + عکس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید