حرکت غیر متعارف خواننده پاپ کشور! + عکس

کدخبر: ۱۹۸۵۹۵
کنسرت امیر عباس گلاب در هشتمین شب سی و سومین دوره جشنواره موسیقی فجر در سالن ایرانیان برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز، کنسرت امیر عباس گلاب در هشتمین شب سی و سومین دوره جشنواره موسیقی فجر در سالن ایرانیان برگزار شد. قطعه «فقط برو» آغازگر کنسرت  امیر عباس گلاب بود که با استقبال مخاطبان همراه شد.

پس از اجرای این قطعه، این خواننده ضمن تشکر از هواداران خود گفت: از اجرای جشنواره موسیقی فجر من را ترسانده بودند، اما شما از ابتدا به من انرژی دادید. امیدوارم تا پایان این انرژی را داشته باشید.

 در ادامه کنسرت، وی حادثه سانچی را تسلیت گفت و از حاضران خواست یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان این حادثه داشته باشند . 

پس از آن، امیر عباس گلاب اتفاق جالبی را رقم زد. وی برای اجرای قطعه «عشق تو» از روی سن پایین آمد و گفت: میخواهم با شما فرقی نداشته باشم . این اقدام وی با تشویق و شور و هیجان حضار مواجه شد.

 

امیرعباس گلاب پاییین سن برای طرفداران خود خواند

اجرای این قطعه که به پایان رسید، بلافاصله قطعه بعدی با نام «قله» اجرا شد. تشویق حضار با ریتم آهنگ، جذابیت کنسرت گلاب را بیشتر می‌کرد.

امیرعباس گلاب پاییین سن برای طرفداران خود خواند

 در بخش بعدی کنسرت؛ قطعه «بانو جان» و بلافاصله پس از آن قطعه «ازدواج» اجرا شد. هماهنگی نور و آهنگ عالی به اجراهای وی حال و هوای خاصی بخشیده بود. اما اوج اجرای موسیقی و هیجان سالن در اجرای قطعه «ساده است» شکل گرفت. سپس قطعه بعدی که « بخشش» نام داشت، اجرا شد.

این خواننده پاپ در ادامه «دلخوشی»، «صدای بارون» و «بریم دریا» را اجرا کرد. «بخشش» قطعه دیگری بود که اجرا شد. در بخش پایانی کنسرت نیز قطعه «تو از کجا پیدات شد؟» و پس از آن قطعه «دیوونه» توسط امیرعباس گلاب اجرا شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید