جواب دندان شکن آرام جعفری به فرزاد حسنی!

کدخبر: ۱۹۸۵۹۸
چند روزی است در فضای مجازی صحبت های فرزاد حسنی در جشنواره فجر سال 93 درباره مهران مدیری در حال انتشار است. همین جو باعث شده است که آرام جعفری به این موضوع واکنش نشان دهد.

نمناک؛ اخیرا در فضای مجازی صحبت های فرزاد حسنی در جشنواره فجر سال 93 درباره مهران مدیری در حال انتشار است که این اتفاق منجر به ایجاد حواشی بسیاری شده و موجب واکنش تند آرام جعفری و کاربران مجازی شده است.مهران مدیریکلیک و کشیدن برای جابجایی

آرام جعفری در اینستاگرامش نوشت:

نمی دانم چه شد مجری با تمام اطلاعات عمومی که داشت،مثلا تحصیلات دارد،از ابتدا با غرور و کنایه زدن به همه کارش را شروع کرد،کنایه به همکاران آقای فرزاد حسنی همکار قدیمی،به کدام شیفتگی و روانپریشی رسیده ای؟که به استاد مسلم وادی هنر،هنرمندی که عمریست به همه مردم ایران هنرش و مهربانیش ثابت شده،به خودت جرّأت می دهی با تمام بپررویی کار آقای مدیری را زیر سؤال ببری؟

اگه نمی دانی بدان که جناب مدیری بسیار با سواد تر از تو در تمام زمینه هاست،ایشون استاد مسلم عمر هستند،نه تنها طنز را خوب می می شناسد بلکه در تمام زمینه های هنری دستی دارد،به کجا رسیده ای که حسادت به بزرگ مردی این چنین می کنی؟

جناب مدیری اتفاقا بسیار مجری توانمند و با سوادی هستند،این را تنها من نمی گویم،یک ملت کارشان را دوست دارند،چون هم در کارشان همیشه درخشیدند و هم با مردم و همکارانشان با تواضع و همدردی رفتار می کنند،متاسفم که مسئولین صدا و سیمای عزیز دلشان سوخت و دوباره تو را به تلویزون رَآه دادند تا باز از جمله های سخیف و دایره لغات هردمبیلت استفاده کنی،دلت نسوزد،دیگر در سینما و تلویزون کسی تو را دوست ندارد،

همکار قدیمی شاید اگه در رفتارت تغییر إیجاد کنی و إنسان دوست باشی روزگاران خیلی دور بتوانی برنامه ای بسازی و مردم دوستت داشته باشند و دیگر حسرت اساتید هنر را نداشته باشی.

پی نوشت ارام جعفری:آقای فرزاد دنبال جنگ و جوابدهی و پروبازی نیستم پ ن 2:آقای مدیری گرامی و عزیز من از طرف ایشان عذرخواهی می کنم به برزگیه خودتان ببخشید همه ایران دوستتان داریم و از شما حمایت می کنیم .

توهین فرزاد حسنی به مهران مدیری صدای خانم بازیگر را درآورد!

آرام جعفری متولد 22 بهمن 1359 در تهران است، فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود دارد، پدرش مدیر کل اداره اقتصاد بود که در سال 1376 درگذشت برادرش آرمان نیز سال هاست که ازدواج کرده، آرام متأهل است.

لیسانس گرافیک دارد وی دانش آموخته رشته نقاشی در دانشکده سوره است.اولین کارش به عنوان بازیگر در 16 سالگی و اجرای یک نمایش تئاتر بوده. به کار با سیروس مقدم علاقه مند است، آرام جعفری دوره های بازیگری را در کلاس های حمید سمندریان گذرانده، تئاتر بازی کرده، اولین باری که جلوی دوربین رفت با مجموعه خارج از حصار بود، از فعالیت های هنری وی عبارتند از:میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر ، دختران، خانه ای در تاریکی، رسم شیدایی و لبه تاریکی

پاسخ فرزاد حسنی به حواشی ایجاد شده در مورد توهین اش به مهران مدیری

فرزاد حسنی در گفت وگویی اعلام کرد که صوت منتسب به او درباره مهران مدیری مربوط به جشنواره فیلم فجر سال 93 است و با او مشکل و اختلافی ندارد.

خبرآنلاین:فرزاد حسنی مجری با سابقه تلویزیون در گفت وگو با یک برنامه اینترنتی درباره ماجرای صوتی که از او این روزها در حال پخش در فضای مجازی است و در آن اجرای مهران مدیری و شوخی هایش را مورد انتقاد قرار می دهد، توضیح داد.

حسنی در این باره گفت:«این صوت متعلق به جشنواره فیلم فجر سال 93 است و من در آن زمان جشنواره فیلم فجر را برای رادیو گزارش می کردم و آن زمان هم در حال گزارش اختتامیه جشنواره با اجرای مهران مدیری بودم و یک شیطنتی بود که از سوی برخی افراد انجام شد و این سخنان را به برنامه «دورهمی» مهران مدیری نسبت دادند.»

او افزود:«من با مهران مدیری هیچ مشکلی ندارم و حتی در اکران خصوصی فیلم او هم شرکت کردم، به زودی هم در برنامه «دورهمی» حاضر خواهم شد


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید