آقای خراب کردن پنالتی در فوتبال ایران!!

کدخبر: ۱۹۸۶۰۶
یکی از تیم های لیگ برتری آمار ناامید کننده ایی در مورد خراب کردن پنالتی در این فصل ارائه داده است.

تلخی نتایج ضعیف هفته‌های اخیر در پارس‌جنوبی‌جم پایانی ندارد. این تیم چهار تا از پنج مسابقه اخیرش را مساوی کرده و آن یکی دیگر را هم باخت. در بازی این هفته شاگردان مهدی تارتار می‌توانستند برنده مسابقه باشند ولی طلسم پنالتی‌ها دست از سر این تیم برنداشت و باز هم با از دست دادن پنالتی، فرصت برد را از دست دادند.

پنالتی این مسابقه را پورامینی به ثمر رساند که هم قبلا سابقه گل زدن از روی نقطه پنالتی را در همین فصل در کارنامه داشت و هم گل اول همین مسابقه را به ثمر رسانده بود و روحیه بالایی داشت. ولی این بار شانس با او یار نبود و ضربه پنالتی‌اش توسط شیخ‌ویسی مهار شد. 

داستان پنالتی‌های پارس‌جنوبی‌جم از شروع لیگ استارت خورد. این تیم در هفته اول که چهار گل به گسترش‌فولاد زده بود، پنالتی‌اش را توسط نانگ هدر داد. دو هفته بعد نوبت به امید سینگ رسید که پنالتی پارس را گل نکند. سینگ در هفته دهم هم این اتفاق را تکرار کرد و برای دومین بار جواب اعتماد تارتار را نداد. در این بین در هفته ششم هم پارس‌جنوبی در بازی مقابل استقلال صاحب پنالتی شد. ضربه‌ای که فرشاد سالاروند در دقیقه ۹۰ از دست داد ولی دفع حسین حسینی ناقص بود و پارس‌جم روی ریباند آن توپ، گل دوم را هم به استقلال زد. ولی در هفته بعد از آن، حمدی‌نژاد بحران پنالتی‌های پارس‌جنوبی‌جم را برای یک هفته برطرف کرد و بالاخره پنجمین پنالتی فصل این تیم را گل کرد.

محسن فروزان عجیب‌ترین پنالتی فصل را از دست داد. فروزان در بازی با پرسپولیس ضربه پنالتی‌اش را برخلاف حرکت بیرانوند زد ولی دو تیر دروازه از ورود توپ جلوگیری کردند تا برای بار پنجم، پنالتی‌های این فصل پارس‌جنوبی گلی را برای این تیم به همراه نداشته باشد. بالاخره در هفته پایانی نیم‌فصل پورامینی جلوی پیشروی این طلسم را گرفت و برای دومین مرتبه پنالتی تیم‌اش را گل کرد. ولی همین پورامینی در این هفته اولین پنالتی تارتار در نیم‌فصل دوم را به باد داد و گل نکرد.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن، گسترش‌فولاد و استقلال‌خوزستان تیم‌های خوش‌شانسی بودند که پنالتی پارس‌جنوبی‌جم در این فصل در مقابل این تیم‌ها گل نشد. هر چند که تیمی مثل استقلال در ریباند همان ضربه گل خورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید