ترس پرسپولیس ازشرایط سخت پیکان

کدخبر: ۱۹۸۹۰۳
در دور رفت لیگ برتر پرسپولیس در حالی در هفته ششم مقابل پیکان قرار گرفت که مجید جلالی به دلیل کسب نتایج نامطلوب و داشتن فقط یک پیروزی در 5 بازی اول در آستانه برکناری قرار داشت.
ترس پرسپولیس ازشرایط سخت پیکان

ضربه کاشته آقاخان در بازی رفت پرسپولیس ـ پیکان  کادرفنی پیکانی ها را از خطر برکناری نجات داد و پس از آن پیکان چند بازی دیگر خود را پیاپی با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا این بار دوباره پیکان در شرایط مشابه بازی رفت به مصاف پرسپولیس می رود چون در 8 بازی اخیر خود یک بار هم پیروز نشده و پیکانی ها فشار زیادی را تحمل می کنند.

به همین دلیل کار پرسپولیس در تقابل با تیمی که دوباره شرایط برایش مرگ و زندگی شده بسیار سخت خواهد بود. پرسپولیس فصل قبل هم در زمین پیکان بازی بسیار سختی را تجربه کرد و پیکان در دقایق پایانی این فرصت را داشت که دروازه رادوشویچ را باز کند و 3 امتیاز از بازی بگیرد.

در بازی رفت پرسپولیس در حالی به پیکان باخت که چند غایب سرشناس در ترکیب خود داشت. بازیکنانی مثل جلال حسینی، وحید امیری ، محسن مسلمان و محمد انصاری در ترکیب اصلی این تیم به دلایل محرومیت و مصدومیت حضور نداشتند. اما بدون شک پرسپولیس در بازی برگشت با تمام قوا سعی در جبران شکست قبل خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید