پرسپولیس به فکر ثبت یک رکورد دیگر

کدخبر: ۱۹۸۹۱۷
پرسپولیس تهران که در هفته بیستم با گل ثانیه های پایانی نعمتی از شکست گریخت، به رکورد فولاد خوزستان رسید.
پرسپولیس به فکر ثبت یک رکورد دیگر

تیم فوتبال فولاد خوزستان که بازی این تیم در هفته بیستم به علت شرایط نامساعد جوی لغو شد، تا پایان هفته نوزدهم با ۱۴ بازی متوالی بدون شکست در فصل جاری، رکورددار بیشترین بازی متوالی بدون باخت را در اختیار داشت و بعد از شاگردان پورموسوی، پرسپولیس تهران بهترین رکورد را با ۱۳ بازی بدون شکست در اختیار داشت. در هفته بیستم بازی های لیگ، گل ثانیه های پایانی سیامک نعمتی، پرسپولیس را از شکست نجات داد تا این تیم به رکورد ۱۴ بازی بدون باخت برسد.

دیدار فولاد خوزستان و پیکان هم در این هفته به دلیل شرایط بد آب و هوایی، لغو و به زمان دیگری موکول شد. به این ترتیب، پرسپولیس با رکورد فولاد خوزستان مساوی شد تا هر دو تیم فعلاً با ۱۴ بازی بدون باخت رکورددار لیگ برتر هفدهم باشند.

آخرین شکست هر دو تیم در نیم فصل اول و برابر تیم پیکان که باید به مصاف فولاد خوزستان می رفت بوده است. پیکان در هفته رقابت های لیگ برتر با یک گل فولاد را مغلوب کرد و از همان بازی روند ۷  برد متوالی شاگردان جلالی آغاز شد. خودروسازان در هفته ششم اولین شکست فصل را به تیم برانکو تحمیل کرد. حالا پرسپولیس روز جمعه و در هفته بیست و یکم در بازی مقابل پیکان امیدوار است پیروز شود تا به تنهایی صاحب این رکورد باشد. البته بایسد امیدوار باشد فولاد هم باید در بازی خود ببازد./ سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید