«اکرم جون» امیر قلعه‌نویی را به درد سر می اندازد ؟

کدخبر: ۲۰۱۸۲۳
ذوب آهن در شرایطی در بازی دوم خود در لیگ قهرمانان به مصاف لوکوموتیو ازبکستان می رود که یکی از بازیکنان این تیم ازبکی می تواند برای تیم ایرانی خطرناک ظاهر شود.
«اکرم جون» امیر قلعه‌نویی را به درد سر می اندازد ؟

ذوب‌آهن و قلعه‌نویی روز دوشنبه دراصفهان باید ازلوکوموتیو تاشکند میزبانی کنند و دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند.

ذوبی‌ها در حالی به مصاف لوکوموتیو می‌روند که دیدار نخست خود را با شکست 3 بر یک مقابل الدحیل به پایان بردند و از طرفی حریف ازبکستانی این تیم موفق شده در هفته اول 5 بر صفر از سد الوحده عبور کند.

2 گل از 5 گل الوحده را «اکرم جون علی‌بائف»، هافبک هجومی این تیم به ثمر رساند که یکی از گل‌های او از داخل زمین خودی به ثمر رسید و نامزد گل برتر هفته اول رقابت‌ها بود.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۱۶_۱۵-۱۱-۱۴

این بازیکن یکی از مهره‌های کلیدی تیمش محسوب می‌شود و در دیدار با ذوب‌آهن هم می‌تواند نقش اساسی در ترکیب ایفا کند و باید دید راهکار قلعه‌نویی و ذوبی‌ها برای مهار این بازیکن چیست.

با توجه به شکست ذوب‌آهن در هفته نخست، در صورتیکه این تیم نتواند 3 امتیاز بازی دوم را کسب کند کارش در ادامه راه به مشکل می‌خورد و راه رسیدن به پیروزی مهار ستاره‌های تیم حریف از جمله علی بائف است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید