حضور فعال بیمه پارسیان در بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

کدخبر: ۱۶۷۷۷۹
نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور فعالان عرصه نفت و انرژی کشور از16 اردیبهشت ماه در حال برگزاری است. امسال بیست و دومین دوره این نمایشگاه برگزار شده است.
حضور فعال بیمه پارسیان در بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

گروه بنگاه ها :بیمه پارسیان امسال نیز حضوری فعال در کنار شرکت‌های بزرگ حوزه انرژی، نیرو و پتروشیمی و صنایع وابسته دارد و به ارایه آخرین دستاوردها و خدمات بیمه ای توسط کارشناسان فنی و مجرب خود به بازدیدکنندگان و مسئولان حوزه انرژی خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان ، یکی از اهداف شرکت از حضور در این نمایشگاه معرفی هرچه بیشتر خدمات بیمه پارسیان که به عنوان یکی از بازیگران اصلی عرصه بیمه انرژی کشورمی باشد و با راه اندازی شعبه تخصصی بیمه های نفت و انرژی از سال 1392، بهره گیری از توان فنی اساتید و مشاوران مجرب و تراز اول این حوزه و حضور کارشناسان فنی خبره، به صورت ویژه تمرکز خود را بر ارایه خدمات بیمه ای به پروژه های بزرگ صنعت نفت قرار داده است و در این مسیر به دستاوردهای چشمگیری چون ارایه خدمات بیمه ای به پروژه های توسعه میادین نفتی، سکوهای نفتی پارس جنوبی، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها در سراسر کشور نایل گردیده است به مخاطبان و همچنین قابلیت های ویژه خدمات  این شرکت بوده است که همین حضور قدرتمند پارسیانی باعث می شود تا بازدیدکنندگان نمایشگاه از نزدیک حاصل تلاش و فعالیت کارآمد و به روز پارسیانی‌ها را خصوصاً در حوزه نفت و انرژی شاهد باشند. بازدیدکنندگان محترم می توانند در سالن 21 نمایشگاه از غرفه بیمه پارسیان دیدن فرمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید