جانشین مدیرعامل سازمان اتکا بیان کرد

تشریح آخرین دستاوردهای سازمان اتکا

کدخبر: ۱۶۸۱۶۴
گروه بنگاهها: با دستیابی سازمان اتکا به یک زنجیره تضمین شده و بهینه طیور و متنوع سازی نژاد طیور کشور یک نژاد جدید به نام نژاد هوارد وارد کشور شد که در حال حاضراین نژاد در تمامی نقاط کشور ومرغداریها در حال توسعه است.
تشریح آخرین دستاوردهای سازمان اتکا

سعید عربیان جانشین مدیرعامل سازمان اتکا با بیان این مطلب گفت: سازمان اتکا از رشته فعالیت‌های متعددی تشکیل شده که این رشته فعالیت‌ها عمدتاً در صنایع غذایی- کشاورزی و خدمات است.  به دلیل قدمت و گستردگی فعالیت سازمان در کشور،ما سعی کرده ایم هم راستایی بین فعالیت ها را تقویت کنیم وبه همین منظور، فعالیت‌های پروژه‌ای شرکت تابعه را با سیاستهای ابلاغی هماهنگ کرده ایم.

 عربیان تاکید کرد: با توجه به ارتباط مستقیم حداقل 7تا10درصد جامعه با سازمان اتکا، این سازمان توانسته است  اثر بخشی لازم را  هم به دلیل حوزه پوششی و هم جغرافیایی ایجاد کند.

وی در ادامه با بیان اینکه از دیگر حوزه‌های فعالیتی ما بهر‌ه‌وری در صنایع کشاورزی است ، افزود: با توجه به اینکه کشور ما با محدودیت شدید منابع آبی مواجه هست قاعدتاً از اقدامات اساسی برای اقتصاد مقاومتی در زمینه کشاورزی این هست که ما بتوانیم مصارف آب را بهینه کنیم ،به همین منظور از سیستمهای نوین آبیاری مدرن استفاده شده ودرحال توسعه است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید