تاکید بر تسهیل فعالیت سرمایه گذاران در جزیره کیش

کدخبر: ۲۰۱۷۱۸
گروه بنگاه ها: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف تسریع و تسهیل امور برای فعالیت سرمایه گذاران از پروژه های مختلف دیدن می کند.
تاکید بر تسهیل فعالیت سرمایه گذاران در جزیره کیش

محمد ابراهیم انصاری لاری و هیاتی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بازدیدهای دوره ای از پروژه ها ، از مجموعه "میکامال "دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از بخش های مختلف این مجتمع تجاری در حال ساخت، پروژه میکامال را یکی از پروژه های موفق در جزیره کیش اعلام کرد و افزود: معاونت های اقتصادی و عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش به منظور تسریع و تسهیل امور این مجتمع از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد.

وی این پروژه را کاری متمایز و ویژه در ابعاد ملی برشمرد و گفت: تیم کارشناسی و تخصصی این پروژه نشان میدهد که نگاه درستی به طراحی و ساخت این مجموعه تجاری تفریحی شده است.

انصاری لاری از بدو فعالیت خود در جزیره کیش تا کنون ضمن بازدید از پروژه های مختلف با بررسی نحوه فعالیت پروژه ها از نظر کمی و کیفی، به منظور رفع مسایل و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران با هدف تسریع و تسهیل امور، کاهش فرآیندها و بروکراسی های اداری در جهت اخذ مجوز و پروانه های ساخت برای پروژه ها و تسهیل امور در حوزه های عوارض، مالیات و جرائم با ارائه تخفیف یا بخشودگی اقدامات گسترده ای انجام داده است.

گفتنی است ایجاد زمینه های مساعد برای فعالیت سرمایه گذاران و حمایت از بخش خصوصی در بسترهای قانونی از برنامه های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه این جزیره است.

لازم به ذکر است که   کلنگ آغاز ساخت دو مجتمع بزرگ آموزشی با مجموع مساحت بیش از 69 هزار متر مربع و با زیربنای بیش از 18 هزار متر مربع در دو منطقه شهرک صدف و شهرک نوبنیاد جزیره کیش بر زمین زده شد. 

به گزارش فرینا، در آیین کلنگ زنی این دو مجتمع بزرگ آموزشی که با حضور برخی از مدیران ارشد این منطقه برگزار شد سعید پورعلی معاون اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پیرو سیاست های محوری در حوزه های فرهنگی و هنری دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان؛ ارتقاء کیفی و کمی ساختارهای آموزش و پرورشی کیش شامل مسائل معیشتی کادر آموزشی و فضاهای آموزشی این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید