کسب جایزه بهترین سازه از سوی «بالاست»

کدخبر: ۲۰۱۹۴۵
گروه بنگاه‌ها: شرکت بالاست با اجرای یک طرح زیر ساختی ،موفق به کسب جایزه ساخت بهترین سازه شد.
کسب جایزه بهترین سازه از سوی «بالاست»

سیروس جعفری در حاشیه چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی سازه به خبرنگار دنیای اقتصاد گفت: شرکت بالاست در سال ٩٤ در مناقصه پروژه افزایش خطوط راه آهن محور تهران کرج برنده شد و اکنون با به پایان رسیدن  ساخت پل رودخانه کرج ،موفق به کسب جایزه بهترین سازه در این کنفرانس شده ایم.

مدیر عامل بالاست با اشاره به این مطلب که در صورت سرعت در تامین مالی مورد نیاز از سوی کارفرما ، ساخت این پل در زمان کمتری به کار خود پایان می داد، تصریح کرد: پل یاد شده در مقایسه با سایر نمونه ها در کشور از شرایط زیرساختی متفاوتی برخوردار است و هر آنچه در امکان ما بود برای زیباتر شدن معماری آن به کار بسته ایم.

وی گفت : این پل ١٧٥ متر از کل پروژه ٤٢ کیلومتری  محور تهران - کرج را تشکیل می دهد و پیچیدگی سازه پل آن را در میان سه پل همجوار خود متمایز می سازد.

وی معتقد است که در این پروژه ملی اگر چه هزینه ای بیشتر برای قالب سازی و اجرای آن در بر داشته اما همین امر باعث زیبا تر شدن و نمادی از هنر معماری ایران به شمار خواهد رفت.

جعفری درباره بحث تامین منابع مالی پروژه گفت: متاسفانه در این پروژه نیز همانند سایر پروژه های عمرانی در کشور از أوراق استفاده شده که ما به عنوان پیمانکار باید این أوراق را با کسری از رقم واقعی در بازار عرضه کرده تا بتوانیم منابع مالی مورد نیاز را به موقع تامین کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید