بانک آینده در بین 100 شرکت برتر ایران دهم شد

کدخبر: ۲۰۲۰۷۷
گروه بنگاه‌ها: بانک آینده رتبه دهم را در بین 100 شرکت برتر ایران و رتبه ششم از نظر شاخص ارزش افزوده را کسب کرد و به عنوان شرکت پیشرو ایرانی در سال 1396 انتخاب شد.
بانک آینده در بین 100 شرکت برتر ایران دهم شد

به گزارش دنیای اقتصاد، در بیستمین سال رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران در سال 1396، بانک آینده موفق شد مانند سال 1395، بر اساس روند رشد چهار ساله اخیر؛ مجدداً به عنوان یکی از شرکت¬های پیشرو ایران انتخاب شود. همچنین این بانک از نظر شاخص میزان فروش و درآمد، با 8 پله صعود از رتبه هجدهم در سال 1395، به رتبه دهم در سال جاری و همچنین از نظر شاخص ارزش افزوده (سهم بانک از تولید ملی و میزان اثرگذاری آن در اقتصاد کشور)، رتبه ششم در بین صد شرکت برتر ایران را، کسب کرد.

در مراسمی‌که به‌همین منظور توسط سازمان مدیریت صنعتی، روزگذشته 29 بهمن ماه  در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور جمعی از مسوولان و مدیران شرکت‌های برتر برگزار شد، لوح و تندیس مربوط توسط محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، به محمدعلی بهزادان نائب رییس هیات مدیره بانک آینده، اهدا شد.

بر اساس این گزارش، سازمان مدیریت صنعتی از سال 1377 ، رتبه بندی شرکت‌های برترایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در بنگاه‌های اقتصادی کشور انجام می‌شود تا شناخت و درک دقیقتری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور صورت گیرد.

از جمله موفقیت¬های ملی و بین¬المللی بانک آینده در سال 1396، انتخاب بانک آینده به‌عنوان برترین بانک تحول¬ ساز سال 2017 میلادی خاورمیانه  و معرفی به‌عنوان بانک سال جمهوری اسلامی‌ایران در سال 2017 میلادی توسط نشریه معتبر بین¬المللی بنکر وابسته به فایننشیال تایمز است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید