اختصاص زمان جبرانی برای کاندیداها در مناظره دوم

کدخبر: ۱۶۷۳۴۶
سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات: زمان جبرانی برخی نامزدهای ریاست جمهوری که در مناظره نخست کمتر از دیگر نامزدها سخن گفته بودند به دقت محاسبه شد و در مناظره امروز تخصیص داده می شود.
اختصاص زمان جبرانی برای کاندیداها در مناظره دوم

جبران زمان در مناظره دوم برای برخی نامزد‌هاسید احسان قاضی زاده هاشمی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما زمان برابر اختصاص داده شده به هر یک از نامزدها را 24 دقیقه بیان کرد و افزود : آقای حسن روحانی ، یک دقیقه و هشت ثانیه بیش از زمان مقرر در مناظره نخست صحبت کرد که همین ، مبنای اختصاص زمان جبرانی برای دیگر نامزدهاست. 

وی گفت : در مناظره نخست آقایان اسحاق جهانگیری 25 دقیقه و 4 دقیقه ، محمدباقر قالیباف 24 دقیقه و 42 ثانیه ، سیدابراهیم رئیسی 24 دقیقه و 10 ثانیه و سیدمصطفی هاشمی طبا و سید مصطفی میرسلیم هر دو کمتر از 24 دقیقه صحبت کردند.

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات افزود: بر این اساس به آقایان هاشمی طبا و میرسلیم کل یک دقیقه و هشت ثانیه وقت جبرانی را به طور کامل و به آقایان جهانگیری ، قالیباف و رئیسی ، مابه التفاوت زمان صحبت شده آنان تا یک دقیقه و هشت ثانیه ، مدت جبرانی در مناظره امروز اختصاص می یابد .

قاضی زاده هاشمی گفت : زمان جبرانی برای پنج نامزد ریاست جمهوری به زمان دقیقه پایانی مناظره امروز اضافه می شود و آن ها می توانند نکته یا نکات باقی مانده مدنظر از مناظره نخست را در این مدت جبرانی بیان کنند.

بگفته سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ، طبق مقررات اگر نامزدی از زمان 24 دقیقه ای مقرر کمتر استفاده کرده باشد ، مابه التفاوتی برایش محاسبه و منظور نمی شود و زمان جبرانی صرفا بر مبنای یک دقیقه و هشت ثانیه ای است که آقای روحانی بیش از 24 دقیقه سخن گفته بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید