پست تبلیغاتی تلگرام با 120 میلیون بازدید

کدخبر: ۱۷۱۸۳۷
تحلیل آماری یک پست تبلیغاتی در کانال های تلگرام بر اساس کلان‌داده پایشگر نشان داد که پست ریزش مو 120 میلیون بازدید گرفت.
پست تبلیغاتی تلگرام با 120 میلیون بازدید

به گزارش خبر فوری ، پست تبلیغاتی کشف علت ریزش مو توسط مخترع ایرانی در فضای مجازی بازدید بسیاری خورد و سرو صدای در فضای مجاز به پا کرد.

کمپین دوهفته‌ای

این پست در طول پنج ماه اخیر نزدیک به 22 هزار بار منتشر شده است که 97 درصداین پست ها در دو هفته اخیر انتشار یافته است.

مجموع بازدیدهای این پست "120 میلیون" بوده است.

2230 کانال اقدام به انتشار آن نموده اند که مجموع تعداد اعضای این کانال ها "122میلیون" می باشد.

سهم باشگاه 100 هزار تایی‌ها

از این تعداد، 330 کانال،بالای صدهزار عضو دارند یعنی تقریبا نیمی از کانال های بالای صدهزار عضو در لیست کانال های پوشش دهنده این پست قرار گرفته اند.

تقلب‌ها

نکته قابل توجه این است که اگر کانال ها بر اساس تعداد بازدید این پست تبلیغی، هزینه تبلیغ را دریافت نمایند، می توان گفت که بسیاری از کانال ها تقلب نموده اند. به این علت که حدود1640کانال بیشتر از یک بار، 1200 کانال بیشتر از پنج بار و 400 کانال بیشتر از 15 بار این پست را در کانال خود قرار داده اند و بازدید چندباره دریافت نموده اند.

هزینه نیم میلیاردی

اگر بخواهیم طبق هزینه های تبلیغاتی موجود در کانال های تلگرام هزینه ی این پست تبلیغاتی را تخمین بزنیم مبلغی بیش از 470 میلیون تومان ‼️خواهد شد و همچنین باید اشاره کرد که این هزینه تنها مربوط به یک پست تبلیغاتی است در حالی که این کمپین تبلیغاتی در این بازه زمانی چندین پست دیگر همزمان با این پست را انتشار داده است. این نکته نشان دهنده سرمایه در گردش بالای مالی در تلگرام می باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید