پهپاد فوق‌ کوچک مخصوص سلفی + عکس

کدخبر: ۱۵۷۶۸۷
هواپیماهای بدون سرنشین روزبه‌روز فراگیر می‌شوند. فراگیر شدن این تجهیزات پرنده باعث شده است تا شرکت‌ها به فکر کاربردهای متنوعی برای آن‌ها باشند.

تا به امروز انواع مختلفی از درون‌ها ( پهپاد ) را مشاهده کرده‌ایم. از درون‌های پیشرفته شرکت DIJ گرفته تا کوادکوپترهای شرکت دیزنی همگی در خود نوع جالب توجه بوده‌اند. اما پهبادی که باعث شد نگاه من به سمت آن معطوف شود تنها به واسطه اندازه کوچکش من را متعجب نساخت، بلکه به واسطه دوربینی که به آن مجهز است باعث شگفتی من شد. این درون که توسط شرکت TRNDlabs ساخته شده و Skeye Nano 2  نام دارد، قادر است از شما عکس‌های سلفی بگیرد.

پهباد

این درون یا به عبارت دقیق‌تر ریزکوادکوپتر دو سانتی‌متر ارتفاع و چهار سانتی‌متر عرض دارد. به عبارت دقیق‌تر این پهباد کمی بزرگ‌تر از یک زنبور عسل بزرگ‌ است. این پهباد مجهز به چهار ملخ کوچک بوده و صدایی که تولید می‌کند در مقایسه با اندازه‌اش توجیه‌پذیر است. دوربینی که در جلو این پهباد قرار دارد قادر است، تصاویر با کیفیت 480p را ضبط کند. از ویژگی‌های جالب توجه این درون می‌توان به قابلیت‌ لرزش‌گیر بودن آن اشاره کرد. در نتیجه در مدت زمان پرواز خود قادر است تصاویر با کیفیتی را ضبط کند.

03_201

 

کاربر نه تنها در ارتباط با نحوه بلند شدن و نشستن این پهباد روی زمین کنترل کاملی روی آن دارد، بلکه قادر است حساسیت این فعالیت‌ها و همچنین حرکت این پهباد به سمت چپ یا راست را به خوبی کنترل و مدیریت کند. در روی کنترل کننده این پهباد یک دکمه شاتر اختصاصی وجود دارد. با فشار این دکمه یک عکس گرفته شده یا فرآیند فیلمبرداری توسط پهباد آغاز می‌شود. نکته جالب توجهی که در این زمینه وجود دارد این است که فیلم ویدیویی ضبط شده از سوی این پهباد در کمال تعجب و با توجه به آن‌که هیچ‌گونه موتوری در این پهباد وجود ندارد با کیفیت و بدون لرزش است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید