قیمت آپارتمان 100 متری در مناطق مختلف تهران + جدول

کدخبر: ۱۶۶۳۲۱
فایل فروش آپارتمان‌های نوساز در بازار مسکن مناطق مختلف شهر تهران افزایش یافت. تحقیقات میدانی از وضعیت بازار فروش مسکن نشان می‌دهد سازندگان و مالکان واحدهای نوساز که از ابتدای سال تاکنون از عرضه واحدهای نوساز خود به بازار مسکن خودداری کرده بودند هم‌اکنون تعداد بیشتری از این فایل‌ها را روانه بازار فروش کرده‌اند.
قیمت آپارتمان 100 متری در مناطق مختلف تهران + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار مسکن تهران در حالی از اولین روزهای آغاز به‌کار در سال جدید با عرضه حجم مناسبی از فایل‌های فروش آپارتمان همراه بود که عمده این واحدها، آپارتمان‌های چند سال ساخت بودند و حجم آپارتمان‌های نوساز در میان آنها محدود بود؛ طی روزهای اخیر، اما عرضه واحدهای نوساز به بازار ملک افزایش یافته است که واسطه‌های فروش مسکن در شهر تهران علت این موضوع را افزایش تمایل سازندگان به فروش واحدهای آماده و کسب آمادگی مالی برای شروع ساخت وساز می‌دانند.

هر چند در این میان عده‌ای از فایل‌های فروش آپارتمان نوساز بعضا با قیمتی بیش از نرخ عرف منطقه به بازار مسکن عرضه شده‌اند اما واسطه‌های معاملات ملکی شهر تهران به سازندگان توصیه می‌کنند هنوز اتفاقی مبنی بر افزایش محسوس قیمت در بازار فروش ملک نیفتاده است؛ بنابراین در صورتی که مالکان قصد فروش هر چه زودتر ملک خود را دارند لازم است نسبت به تعدیل قیمت‌ها اقدام و از اعلام قیمت‌های غیر واقعی پرهیز کنند.

قیمت آپارتمان

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید