راه های کسب درآمد از اینستاگرام

کدخبر: ۱۶۱۰۱۰
با گسترش شبکه های اجتماعی در سراسر جهان و حضور کاربران زیاد در این شبکه های مبتنی بر فیلم و عکس و… فرصت تبلیغ و سرمایه گذاری و دیده شدن محصول برای تولید کنندگان و فروشندگان محیا شده است.

گویا آی تی؛ یکی از شبکه های محبوب اشتراک گذاری فیلم و عکس در جهان شبکه اجتماعی اینستاگرم است که شرکت ها و برند های معتبر اقتصادی به علت استقبال چشم گیر مردم در این شبکه فعالیت گسترده ای برای معرفی و فروش محصول خود انجام می دهند.

اولین گام برای یوزر های تاثیر گذار و فعال اینستاگرام برای بدست آوردن درآمد و پول در این فضا تعداد همراه کنندگان است که در وهله اول نگاه افراد و بازدید کنندگان را به خود جلب می کند.

توجه داشته باشید که برای فرهنگ سازی و استقبال کاربران از شبکه هایی مثل یوتیوب زمان زیادی صرف شد تا رشد و آمار بازدید کنندگان جهانی پیدا کنند و این کار به وسیله متخصصانی انجام شد که قادر به جذب و کسب پول از راه جذب اسپانسر بوده اند و حال اینستاگرام مسیر تازه ای را در افق این افراد قرار داده است.

اگر شما اندکی در اینستاگرام فعالیت و حضور داشته باشید متوجه می شوید که راه های کسب درآمد در این فضا چیست و برند ها چگونه با حامیان مالی به موفقیت می رسند.

یکی از سیاست های تبلیغ در اینستاگرام که بسیار مورد استقبال نیز می باشد تبلیغ به صورت تصویر و عکس است که شرکت های تجاری و اقتصادی بخشی از در آمد خود را برای تبلیغات و تولید محتوای عکس مناسب هزینه می کنند.

به تازگی یکی از شرکت های تجاری و اقتصادی تحقیقی صورت داده که طبق آن یوسر های که بیش از صد هزار همراه دارند می توانند روزانه برای درج هر مطلب و پست مبلغی بین ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار کسب نمایند که آمار شگفت انگیزی است که  به طور میانگین هر فرد که دارای چنین پیجی باشد با تبلیغ اسپانسر ها در صفحه اش سالانه بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ بدست می آورد.

اکثر کاربران مایل به فروش از طریق حمایت حامی مالی دارند و راه حل ها و ترفندهایی برای کسب پول و در آمد از طریق تبلیغات موثر در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به سه پلتفورم جدید که دیدگاه کسب کار منطقی برای شما پیشنهاد می دهد آشنا می شویم.

اخذ مجوز برای عکس ها و تصویرها:

یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک صفحه و یک پیج عکس های انتخابی و بارگذاری شده در پیج می باشد که باعث افزایش استقبال عمومی مخاطبان می شود اگر تصاویر به صورت زیبا و با کیفیت و شفاف بارگزاری شود و از لحاظ زیبایی شناسی چشمی و بصری چشم نواز باشد قطعا مخاطب و بازدید کنند بالاتری خواهید داشت و در نتیجه سود آوری بیشتری به همراه دارید. به همین خاطر شرکت ها و برندهای تجاری برای زیبایی شناسی بیشتر و بهبود کیفیت تصاویر خوب اقدام به جذب عکاس حرفه ای و نیمه حرفه ای می کنند تا از طریق این تصاویر اعتبار و همراه بیشتری را جذب نمایند و بازار را از آن خود کنند.

شرکت فاوپ یکی از معتبر ترین شرکت هایی است که در زمینه شراکتی با عکاسان نیمه حرفه ای کار می کند و سود را نیز به صورت مساوی با این افراد تقسیم می کند و با این کار یک حرکت رو به جلو و نوینی را در اینستاگرام پیاده سازی کرده است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم

تصاویر شبیه به هم می توانند به صورت نامحدود و بدون حدی به فروش برسند و با این کار اگر حتی تصاویر شما توسط فرد یا گروه تجاری خریداری نشد در بخش مسابقه شرکت نماید و جایزه بخش مسابقه برند های تجاری را از آن خود کنید.

محصول ویژه برای فروش ایجاد نمایید

به فرض مثال شما در تفکر خود ایده ی مهمی برای طراحی یک پیراهن دارید که حامیان و طرفداران اینستاگرامی شما آن را دوست داشته باشند و از آن استقبال کنند.

با استفاده از یک پلتفرم‌های تجارت الکترونیک اجتماعی ViralStyle  این امکان را دارید که محصولات خود را درج و به فروش برسانید. برای این کار فقط شما باید محصول را در اکانت خود در شبکه های اجتماعی وصل کنید و این پویش یا کمپین را اشاعه دهید و شاهد سود خوب از فروش بالا باشید.

پویش یا کمپین خود را در بازه زمانی مشخصی تعیین کنید تا با این ترفند جس ویژه و فوری بودن برای مخاطب تعریف شد.این برنامه از فروش و برنامه ریزی شما محافظت می کند که احساس تبلیغاتی در همه شبکه های اجتماعی شما انجام شود.

یکی از شرکت ها بر اساس درخواست مشتری طرح ها و نمونه هایی روی لباس به چاپ می رساند و بدون واسطه در اختیار مشتری قرار می دهد و هیچ محدودیتی هم برای سفارش ندارد.

در این نمونه از کمپین ViralStyle یکی از ستاره‌های NBA با مطلب خود مردم و کارران را دعوت به خرید این تیشرت می کند و یک جریان تبلیغاتی غیر مستقیم برای خرید این تیشرت ایجاد می کند.

چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم

چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم

فروش صفحه و پیشرفت در مسیر موفقیت:

شاید بعد از مدتی کار و تلاش و فعالیت در این شبکه ها فرد موفق و دارای پیج پر بازدید خسته شود و دیگر علاقه ای برای کار و فعالیت در این فضا نداشته باشد و با سرمایه خود هدف گذاری دیگری برای موفقیت در حوزه های دیگر متصور شود.

با استفاده از ViralAccounts شما می توانید حق مالکیت و تصاحب صفحه خود را بفروشید و از این طریق نیز کسب در آمد داشته باشید.

چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم

فروش و انتقال اکانت و حساب خوددر اینستاگرام تحت شرایط خاص و قوانین این برنامه ی محبوب اشتراک گذاری فیلم و عکس است.

شما با رعایت قوانین و ضوابط خاص اینستا می توانید صفحه خود را بفروشید و صفحات دیگری را خریداری نمایید.

پیش بینی مسیر موفقیت در اینستاگرام:

با توجه به محبوب بودن این شبکه و استفاده فراگیر از این سرویس اینده روشنی در انتظار افراد فعال و تجارت این گونه افراد در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیش رو است که با استفاده از این فرصت ها شما می توانید برای کسب در آمد اقدام کنید.

می توانید با مطالعه روش های موفقیت در اینستاگرام از طریق وب سایت های مختلف به راحتی کار کردن و کسب درآمد در این شبکه اجتماعی را یاد بگیرید و بکار ببندید. به راستی که این روزها هر فروشگاه باید یک پیج اینستاگرام داشته باشد تا بتواند یک شعبه از فروشگاهش را به صورت ۲۴ ساعتی بر روی اینترنت فعال نگه دارد و مشتری هایش را از دست ندهد. دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید