بمباران تبلیغاتی گسترده کاربران پیام رسان فیس‌بوک

کدخبر: ۱۷۵۴۶۷
فیس‌بوک قصد دارد از برنامه پیام رسان یا مسنجر خود برای نمایش گسترده تبلیغات در سراسر جهان استفاده کند، اجرای این طرح به طور آزمایشی از هفته آینده آغاز می‌شود.
بمباران تبلیغاتی گسترده کاربران پیام رسان فیس‌بوک

قرار است صفحه خانگی یا Home پیام رسان فیس بوک به عنوان محل اصلی نمایش تبلیغات در نظر گرفته شود و کاربران در کنار پیام های دوستان و آشنایان خود تبلیغات ارسالی فیس بوک را هم مشاهده کنند.

فیس بوک این موضوع را به طور رسمی در نشست خبری خود در جریان همایش دو روزه MB 2017 در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا اعلام کرده است.

نمایش آزمایشی تبلیغات توسط پیام رسان فیس بوک از ژانویه گذشته و ابتدا در کشورهای استرالیا و تایلند آغاز شد. پیام رسان فیس بوک ماهانه حدود 1.2 میلیارد کاربر فعال دارد و لذا بستر مناسبی برای کسب درآمد تبلیغاتی محسوب می شود. فیس بوک امیدوار است بتواند از این طریق میلیاردها دلار درآمد تبلیغاتی به جیب بزند.

نمایش تبلیغات در پیام رسان فیس بوک تا قبل از پایان سال 2017 در تمامی کشورها آغاز می شود، امری که نگرانی ها در مورد حفظ حریم شخصی کاربران این پیام رسان را از هم اکنون تشدید کرده است. در حال حاضر 60 میلیون کسب و کار مختلف بر روی فیس بوک فعال است و انتظار می رود طیف گسترده ای از آنها از این خدمات تبلیغاتی جدید استقبال کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید