نماینده مجلس خبر داد:

طرح مهم مجلس برای دائمی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

کدخبر: ۴۰۳۰۹۹
یک نماینده مجلس گفت: هیأت رئیسه مجلس باید طرح دائمی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اعلام وصول و در دستور کار قرار دهد.
طرح مهم مجلس برای دائمی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سیدجلیل میرمحمدی میبدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به شیوع کرونا و مخصوصاً کرونای انگلیسی و ورود به پیک چهارم ضرورت اهتمام جدی برای افزایش کمی واکسیناسیون دارد به ویژه واکسیناسیون کادر درمان و بهداشت، بیماران صعب‌العلاج و زمینه‌ای باید در دستور قرار گیرد؛ سرعت واکسیناسیون مطلوب نیست.

در اکوایران ببینید: بازنشستگان به چه معترض‌اند؟

نماینده مردم تفت خطاب به رئیس جمهور و وزرای رفاه و اقتصاد گفت: قطع یارانه و کمک معیشتی تعداد قابل توجهی از مردم بدون دلیل منطقی موجب نارضایتی شده است لذا در فرمانداری‌ها باید حوزه‌ای تعریف شود تا مردم شکایات خود را در این زمینه مطرح و یا از دلایل آن مطلع شوند.در جریان سیل سال گذشته تعدادی از قنوات تفت دچار آسیب جدی شدند، وزیر جهاد کشاورزی باید اعتبار مکفی در اختیار مردم قرار دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادور شد: هیأت رئیسه مجلس باید طرح دائمی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اعلام وصول و در دستور کار قرار دهد تا دولت در ماه‌های باقی مانده به این موضوع ورود کند.

افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود/ پیشنهاد افزایش 17 درصدی روی میز دولت / تصمیم نهایی چهارشنبه جاری گرفته می‌شود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید