خبری مهم درباره سهام عدالت، خودرو، کرونا، طلا و دلار

کدخبر: ۴۴۳۴۲۸
مردم هر روز پیگیر اخبار قیمت طلا، قیمت دلار و سهام عدالت هستند. در این میان امروز یکشنبه مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده رانا پلاس برگزار شد.
خبری مهم درباره سهام عدالت، خودرو،  کرونا، طلا و دلار

به گزارش اقتصادنیوز ،  قیمت دلار در شروع معاملات امروز رشد کرد و روی 27 هزار و 600 تومان قرار گرفت. قیمت دلار رقم‌هایی زیر 27 هزار و 500 تومان را به ثبت رساند و در آخرین ساعات معاملات روی 27 هزار و 650 تومان قرار گرفت.قیمت طلا امروز یکشنبه بر خلاف روز شنبه با افزایش همراه بود. هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز با افزایش ۰.۴۱ درصدی به ۱,۱۴۶,۷۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و شش هزار و هفتصد ) تومان رسید.قیمت پوند امروز نسبت به روز پیش بر مدار نزول پیش رفت و به ۳۷,۶۶۹ (سی و هفت هزار و ششصد و شصت و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۸ درصدی داشته است.  با رشد ۰.۳۲ درصدی به ۳,۱۲۰ (سه هزار و یکصد و بیست ) تومان مبادله شد.

نتایج فروش فوق العاده رانا پلاس اعلام شد.

مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو چهارم مهر ماه ۱۴۰۰ با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. اسامی برندگان اعلام شد. ثبت نام این طرح از روز یک مهر ماه ۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز سوم مهر ادامه داشت. در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو رانا پلاس سقف شیشه‌ای با گیربکس شش دنده با قیمت قطعی یک میلیارد و ۹۳۴ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۲۳۴ ریال عرضه می‌شود

همچنین در این طرح یک میلیون و ۲۶۴ هزار و ۵۶۷ نفر ثبت نام کردند و از این تعداد یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۲۲۴ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.‌ دو هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۲ هزار نفر نیز به عنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند. بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماه خواهد بود.

آخرین آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز(۴ مهرماه) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۷۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۹۲۶ نفر از آنها بستری شدند.بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۵۲۰ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۱۹ هزار و ۳۶۰ نفر رسید.

خبری مهم درباره سهام عدالت

جاماندگان سهام عدالت همیشه به دنبال یک فرصت دیگر از سوی دولت برا ی ثبت نام هستند .محمدعلی دهقان دهنوی درباره آخرین تصمیمات برای سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: بحث تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان در حال حاضر موضوع مجلس و دولت است و در سطح حاکمیتی باید درباره جاماندگان سهام عدالت تصمیم‌گیری شود و موضوع سازمان بورس نیست.وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی مشمول سهام عدالت جاماندگان می‌شوند، ادامه داد: زمانی که سهام عدالت توزیع شد، عده‌ای حواله‌های اولیه را دریافت کردند اما در نهایت به آنها سهامی نرسید و از سوی دیگر وقتی شرایط امروز را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که عده‌ای همان شرایط دریافت سهام عدالت در ان مقطع زمانی گذشته را دارند و ممکن است با تخصیص دوباره سهام عدالت مشمول شوند اما در نهایت دولت درباره مشمولان و به طور کلی بحث جاماندگان سهام عدالت تصمیم می‌گیرد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید