بازارساز جلوی افزایش قیمت دلار را می گیرد؟

پیش بینی قیمت دلار بعد از تحریم های جدید آمریکا

کدخبر: ۵۰۶۷۴۷
اقتصادنیوز : عده ای از معامله گران تصور می کنند که تنش های بین ایران و غرب همچنان پایدار است و همین امر احتمالا موجب شود تا برخی از بازیگران ارزی امروز در موقعیت خرید قرار بگیرند.
پیش بینی قیمت دلار بعد از تحریم های جدید آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار روز گذشته در بازار ارز تهران رنج بود. دیشب نرخ دلار در بازار پشت خطی رشد چشمگیری را ثبت نکرد.

پیش بینی قیمت دلار با تحریم های آمریکا

دیشب شب پر خبری برای قیمت دلار بود. وزارت خزانه داری آمریکا  شب گذشته اعلام کرد اسامی ۲ فرد، ۱۳ شرکت و ۲ نفت‌کش در فهرست تحریم‌های جدید آمریکا (SDN) قرار گرفته‌اند.

طبق  بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا ،  شبکه‌ای از افراد و شرکت‌هایی را که از شرکت‌های صوری برای تسهیل انتقال و فروش نفت و محصولات پتروشیمی از شرکت‌های ایرانی به شرق آسیا استفاده کرده‌اند  تحریم شدند. 

 آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم در بیانیه‌ای گفت: بدون تعهد از جانب ایران برای بازگشت به برجام ما به استفاده از اختیارات خود برای تحریم صادرات محصولات انرژی ایران ادامه خواهیم داد.» 

خبرگزاری فارس هم  دیشب گزارش داد سازمان اطلاعات سپاه چند دیپلمات‌ را به اتهام «جاسوسی» بازداشت کرده است. بر اساس این گزارش، این دیپلمات‌ها از جمله معاون سفیر بریتانیادر حال «نمونه‌برداری از خاک ایران در منطقه ممنوعه» شناسایی شدند.

مجموع این اخبار باعث شده عده ای از معامله گران تصور کنند که تنش های بین ایران و غرب همچنان پایدار است و همین امر احتمالا  موجب شود تا  برخی از  بازیگران ارزی امروز در موقعیت خرید قرار بگیرند.

با این حال عده ای دیگر از معامله گران باور دارند که بازارساز به شدت از افزایش قیمت دلار جلوگیری خواهد کرد و معتقدند باید با احتیاط نسبت به خرید اقدام کرد .

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید