معامله گران میل به خرید دلار ندارند زیرا ....

پشت پرده ریزش قیمت دلار /جولان دلارهای آبی در بازار

کدخبر: ۵۱۲۲۷۴
دلار چاپ قدیم از لحاظ ظاهری با دلار چاپ جدید تفاوت‌های ظاهری دارد که این تفاوت در رنگ آن‌ها بارز و قابل مشاهده است زیرا، دلار چاپ قدیم به دلار سفید و چاپ جدید به دلار آبی معروف است.
پشت پرده ریزش قیمت دلار /جولان دلارهای آبی در بازار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، آنچه از روند بازار مشخص است، در روزهای اخیر تمایل به خرید دلار پایین تر آمده است و این موضوع زمینه ساز افت محدود دلار شده است. 

ریزش 90 درصدی اکثر سهام ها نزدیک است /منتظر بدترین بازار خرسی باشید

معامله گران میل به خرید دلار ندارند زیرا ....

احتمال آغاز دور جدیدی از مذاکرات هسته ای موجب شده است که تمایل معامله گران برای خرید دلار کاهش پیدا کند. روز گذشته، سخنگوی وزارت خارجه ایران عنوان کرد، بعد از تبادل پیام‌هایی که در هفته‌های اخیر که رخ داد و بررسی‌هایی که روی متون پیشنهادی انجام شد، این احتمال وجود دارد در آینده نزدیک بتوانیم در خصوص تعیین زمان مذاکرات رفع تحریم‌ها به نتیجه‌ای برسیم و احتمالاً شاهد دور جدیدی از مذاکرات باشیم.

این خبر موجب شد که دیروز اسکناس آمریکایی زیر محدوده ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان باقی بماند. در بازار سطح خرد و بازار معاملات آنلاین نیز حتی بازیگران حاضر شده بودند که دلار خود را در محدوده ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسانند. البته برخی فعالان عنوان می کردند افرادی که در محدوده ۳۱ هزار و ۵۰۰تومان حاضر به فروش دلار بودند، اسکناس آبی آمریکایی تحویل نمی دادند و دلار سفید را عرضه می کردند.

شوک کاهشی مذاکرات به قیمت دلار؟ /حباب سکه ذوب شد

دلارهای آبی جولان می دهند

در بازار ارز، دلارهای آبی نسبت به دلارهای سفید طرفدار بیشتری دارند. دلار چاپ قدیم از لحاظ ظاهری با دلار چاپ جدید تفاوت‌های ظاهری دارد که این تفاوت در رنگ آن‌ها بارز و قابل مشاهده است زیرا، دلار چاپ قدیم به دلار سفید و چاپ جدید به دلار آبی معروف است.

آنچه از روند بازار مشخص است، در روزهای اخیر تمایل به خرید دلار پایین تر آمده است و این موضوع زمینه ساز افت محدود دلار شده است. اگر قرار باشد اسکناس آمریکایی به مسیر افزایشی بازگردد، در ابتدا باید محدوده ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان پس گرفته شود. 

افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟ /سکوت عجیب دولت رئیسی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید