سیگنال دلار و طلا به بازار سکه

پیش بینی قیمت سکه پیش از تعطیلات محرم

کدخبر: ۵۱۳۱۴۴
اقتصادنیوز: به نظر می رسد با افزایش قیمت دلار و قیمت طلا احتمال رشد قیمت سکه یا حفظ محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم در بازار امروز وجود دارد.
پیش بینی قیمت سکه پیش از تعطیلات محرم

به گزارش اقتصادنیوز ، سکه بازان هفته گذشته توانستند مرز حساس ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را حفظ کنند.

قیمت دلار نزولی شد/ حمایت قیمت طلا از بازار سکه

قیمت دلار در روزهای پایانی هفته گذشته به واسطه خبر آغاز مذاکرات برجام نزولی بود اما قیمت اونس طلا رشد کرد و توانست از قیمت سکه حمایت کند.

اثر محسوس مذاکرات هسته ای بر بورس /پیش بینی بورس امروز

قیمت طلا رشد کرد

قیمت اونس طلا روز پنجشنبه گذشته به سمت محدوده ۱۷۸۰ دلار حرکت کرد. روز گذشته قیمت طلا اندکی افت کرد  اما همچنان در سطح بالایی قرار داشت. برخی از تحلیلگران فنی معتقدند در صورتی که قیمت طلا جهانی کانال ۱۸۰۰ دلار را تصرف کند روند صعودی این فلز گران بها ممکن است بیشتر شود.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر قیمت طلا و دلار

قیمت دلار نیز در روز جمعه بالاتر از روز پنجشبه معامله شد. به نظر می رسد با افزایش قیمت دلار و قیمت طلا احتمال رشد قیمت سکه  یا حفظ محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم در بازار امروز وجود دارد.

برخی از معامله گران می گفتند در صورتی که نرخ دلار از نیمه کانال عبور کند احتمال ورود سکه به مرز ۱۵ میلیون تومان وجود دارد.

اثر تعطیلات در بازار سکه 

با این حال عده ای از معامله گران با اشاره به تعطیلی تاسوعا و عاشورا معتقد بودند که بازار احتمالا نیمه تعطیل شود و از حجم خرید و فروش ها کم  خواهد شد.

سایه داده‌های آمریکا بر بازار طلا و بیت کوین

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید