فوری/شوک روسی به قیمت دلار /ریزش نرخ دلار در تهران و هرات

کدخبر: ۵۱۴۷۸۴
اقتصادنیوز: نرخ دلار امروز یکشنبه در مقایسه با روز گذشته بیش از 600 تومان کاهش را ثبت کرد .
فوری/شوک روسی به قیمت دلار /ریزش نرخ دلار در تهران و هرات

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار ارز تهران در دومین روز هفته شاهد شوک ریزشی به قیمت دلار بود. نرخ دلار امروز یکشنبه در مقایسه با روز گذشته بیش از 600 تومان کاهش را ثبت کرد . 

عقبگر دلار در تهران هرات

معامله گران معتقدند شوک کاهش دلار  هرات به تهران  موجب شده اسکناس آمریکایی  در سراشیبی قرار بگیرد . دیشب در هرات قیمت دلار یک کانال عقب نشینی کرد.

سایت اقتصادنیوز روند قیمت دلار در بازار امروز یکشنبه را کاهشی پیش بینی کرده بود. ریزش شبانه قیمت دلار تهران و هرات /تزریق هیجان به بازار ارز

قیمت درهم نیز که دیروز 150 تومان کاهش را ثبت کرده بود در معاملات پشت خطی دیشب  به مسیر کاهشی خود ادامه داد و  تقریبا 70 تومان دیگر از ارزش خود را از دست داد.

شوک روسی به بازار دلار

 از سوی دیگر به نظر می رسد  سیگنال های برجامی  موجب شده معامله گران به آینده برجام امیدوار شوند میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین در توییتی نوشت: تحریم‌ها علیه ایران ممکن است به‌زودی برداشته شوند. اما در مورد تحریم‌ها علیه روسیه نمی‌شود چنین گفت. تنها بخشی از آنها مربوط به اوکراین است. غرب، خط مشی مستقل روسیه را یک چالش راهبردی می‌داند و به سختی اعمال تحریم‌ها را کنار می‌گذارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید