فشار مجلس برای استعفای رییس سازمان بورس صحت دارد؟

کدخبر: ۵۳۸۰۱۸
عشقی، رییس سازمان بورس درباره انتشار اخباری مبنی بر فشار مجلس برای استعفا گفت: با مجلس در تعامل خوبی هستیم و استعفا ارتباطی به مجلس ندارد و چنین بحثی در مجلس مطرح نشد.
فشار مجلس برای استعفای رییس سازمان بورس صحت دارد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، مجید عشقی در نشست خبری امروز با بیان اینکه دستورالعمل انتشار سوابق تخلفاتی و کیفری مدیران ناشران و نهادهای مالی تدوین شد،اظهار داشت: با اجرای این قانون نام متخلفان مدیران نهادهای مالی هم منتشر خواهد شد، بند چ ماده 36 قانون احکام دائمی کشور، قانونی بوده که 13 سال بر زمین مانده و از این پس اجرایی خواهد شد. سوابق تخلفاتی مدیران نهادهای مالی و ناشران از این پس افشا خواهد شد.

اولین روایت سردار حاجی‌زاده از آمار جانباختگان اعتراضات اخیر

وی با اشاره به موضوع استعفا از ریاست سازمان گفت: بعضا وقتی با روسای قبلی که جلسه داریم می‌گویم، اتاق رییس سازمان اتاق شکنجه است و با توجه به مسائلی که در بازار وجود داشت اعلام کردم که شاید کناره‌گیری من به نفع بازار سرمایه باشد اما با توجه به گزارش عملکرد سازمان، اعضا شورای عالی با استعفا مخالفت کردند و اسمی هم از نفرات دیگری در جلسه برده نشد.

چرا غیر از علم الهدی، کسی به بی حجاب ها حمله نمی کند؟

رییس سازمان بورس تاکید کرد: سازمان یک نهاد حرفه ای و تخصصی است و با توجه به مسائل زیادی که وجود دارد باید به کارهای اصلی بپردازیم و این موضوع را پایان دهیم. اشتباه خبری ایجاد شد که خوب نبود و در این شرایط بازار سرمایه نیاز به ثبات دارد و باید به ثبات بازار کمک کنیم.

عشقی درباره انتشار اخباری مبنی بر فشار مجلس برای استعفا گفت: با مجلس در تعامل خوبی هستیم و استعفا ارتباطی به مجلس ندارد و چنین بحثی در مجلس مطرح نشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید