تداوم پیشروی قیمت طلا

صعود قیمت دلار و درهم به کانال بالاتر /قیمت سکه ثابت ماند!

کدخبر: ۵۳۹۴۸۲
اقتصادنیوز : قیمت هر قطعه سکه امامی امروز در مقایسه با روز قبل رنج بود.قیمت سکه در زمان نوشتن این گزارش 17 میلیون و 400 هزار تومان بود.
صعود قیمت دلار و درهم به کانال بالاتر /قیمت سکه ثابت ماند!

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در چهاردهمین روز آذر ماه شاهد کانال شکنی قیمت دلار بود. اسکناس آمریکایی امروز یک کانال بالا رفت. در هرات نیز نرخ دلار امروز در مقایسه با روز گذشته نوسان صعودی محدودی را ثبت کرد.

سلیمانیه هم امروز شاهد پیشروی نرخ دلار بود. برخی از معامله گران مدعی بودند  نرخ حواله درهم امروز با یک رکورد جدید  وارد کانال جدید شده است. 

صرافی ملی قیمت دلار را بازهم نزد!

در سمت رسمی بازار امروز هم سایت صرافی ملی  مانند روز گذشته قیمت جدید خرید و فروش دلار را اعلام نکرده بود.روز گذشته در صرافی ملی قیمت دلار مسیر رشد را دنبال کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا 33 هزار و 233 تومان بود و قیمت فروش دلار آمریکا 33 هزار و 567 تومان اعلام شد.

رشد قیمت دلار توافقی 

نرخ دلار توافقی هم ظهر امروز در مقایسه با قیمت بسته شده روز گذشته نزدیک به 200 تومان بالاتر بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز به صورت توافقی در زمان نوشتن این گزارش 34 هزارو 851 تومان معامله شد. 

قیمت دلار متشکل اندکی پایین  آمد

نرخ دلار متشکل هم روز گذشته وارد کانال 34 هزار تومان شد اما در انتهای معاملات از کانال مذکور پایین آمد.نرخ دلار متشکل امروز 33 هزار و 727 تومان بود که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته اندکی پایین تر بود. 

رفت و برگشت قیمت اونس طلا 

قیمت اونس طلا امروز با 11 دلار افزایش تا 1808 دلار بالا رفت اما ظهر امروز نسبت به قیمت روز شنبه تقریبا رنج بود. فلز گران بهای جهانی در بازار امروز در محدوده 1798 دلار معامله شد. 

تداوم پیشروی قیمت طلا

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار امروز مانند روز گذشته مسیر صعود را دنبال کرد. فلز زرد رنگ داخلی امروز  تقریبا 5 هزار و 300 تومان بالاتر از روز قبل به فروش رسید. قیمت طلا امروز 1 میلیون 600 هزارو 100  تومان بود. 

قیمت سکه ثابت بود

قیمت سکه از روز یکشنبه 6 آذر ماه وارد کانال 17 میلیون تومان شد و در طول یک هفته رکورد جدید را ثبت کرد. قیمت هر قطعه سکه امامی امروز در مقایسه با روز قبل رنج بود.قیمت سکه در زمان نوشتن این گزارش 17 میلیون و 400 هزار تومان بود.

در شرایط فعلی سکه بازان معتقدند در صورتی که فلز زرد رنگ داخلی به نیمه کانال 17 میلیون تومان برسد ممکن است در مرحله بعدی به سمت مرز مقاومتی جدید یعنی 17 میلیون و 800 هزار تومان هم حرکت کند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید