روز سخت سکه بازان بعد از تعطیلات

زیر پای بازار سکه خالی شد /پیش بینی قیمت سکه

کدخبر: ۵۵۳۳۰۲
اقتصادنیوز: در شرایط فعلی قیمت طلای جهانی ریزش قابل توجهی کرده است.با توجه به اهمیت این موضوع برای ۲ فلز زرد رنگ داخلی، فعالان بازار ، قیمت سکه برای بازار امروز 16 بهمن ماه را چگونه پیش بینی کرده اند؟
زیر پای بازار سکه خالی شد /پیش بینی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز و سکه  از روز  پنج‌شنبه ۱۳‌بهمن ماه به دلیل تعطیلات روز پدر‌ (۱۳‌رجب)  تا روز شنبه به حالت نیمه تعطیل درآمد و فقط در بازارهای مجازی و به صورت فردایی معامله شده است.

قیمت سکه امامی عصر پنجشنبه گذشته در محدوده ۲۴میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

فوری/ تکلیف عرضه خودرو در بورس یکسره شد

قیمت طلا ۹۰ دلار ریزش کرد

قیمت اونس طلا در روز یاد شده از نیمه کانال ۱۹۵۰ دلار بالا رفته بود. پس از انتشار گزارش مشاغل آمریکا در ماه ژانویه، طلا روز جمعه ۳  درصد سقوط کرد.

رقم قطعی عیدی کارگران مشخص شد

قرعه کشی خودرو سخت تر شد/ شروط 9 گانه جدید برای ثبت نام خودرو

کاهش قیمت طلای جهانی در حالی بود که عده ای از تحلیلگران با توجه به عبور فلز گران بهای جهانی از محدوده ۱۹۵۰ دلار پیش بینی می کردن تا مرز ۲ هزار دلار هم بالا برود.

شوک ناگهانی به قیمت طلا و سکه / قیمت دلار پایین نیامد!

با این حال هر اونس طلا برای تحویل در آوریل به 1868.30 دلار رسید. این قیمت در مقایسه با عصر پنجشنبه تقریبا ۹۰ دلار ریزش را نشان می دهد.

زیر پای قیمت سکه خالی شد

در شرایط فعلی برخی از فعالان بازار سکه با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت طلای جهانی معتقدند که زیر پای سکه خالی شده و از از احتمال عقب نشینی قیمت سکه در روزجاری سخن می گویند.

روز سخت برای سکه بازان

به باور این دسته از فعالان، سکه بازان افزایشی امروز بعد از چند روز تعطیلی روز سختی را آغاز خواهند کرد.به عقیده آنها در صورتی که قیمت سکه تحت تاثیر شوک ریزش قیمت طلا قرار بگیرد؛ این امر ممکن است موجب کاهش قیمت سکه تا محدوده ۲۴ میلیون ۲۰۰ هزار تومان هم شود.

امید سکه بازان به قیمت دلار

با این حال برخی از معامله گران می گفتند اگر قیمت دلار در روز جاری پیشروی کند تا حدودی اثر کاهشی طلا خنثی خواهد شد.

به باور این دسته اگر نرخ دلار عقب نشینی نکند این احتمال وجود دارد که سکه بازان مرز حساس ۲۴میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را حفظ کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید