اختلال در سایت سامانه تخصیص خودرو

کدخبر: ۵۷۶۰۷۹
پس از گذشت بالغ بر ۲۴ ساعت که سایت سامانه تخصیص خودرو باید فعال و مشتریان برای خرید خود اقدام می‌کردند، هنوز دچار اختلال است.
اختلال در سایت سامانه تخصیص خودرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، گام دوم مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از صبح روز گذشته (چهارشنبه سوم خرداد ماه) برای متقاضیان واجد شرایط که در موعد مقرر حساب وکالتی تعریف و وجه لازم را مسدود کرده‌ و به تایید بانک و سامانه رسیده بود، اسماً آغاز شد؛ متقاضیان از دیروز به مدت هشت روز (تا چهارشنبه هفته آینده) برای ثبت پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود فرصت دارند.

سایت سامانه باید از روز گذشته فعال می‌شده تا مشتریان بتوانند برای انتخاب پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود اقدام کنند و در لیست نوبت‌دهی یا حق تقدم خرید خودروهای داخلی بر مبنای لیست انتظار قرار بگیرند.

اما نکته قابل تامل اینجاست که پس از گذشت بالغ بر ۲۴ ساعت که سایت باید فعال و مشتریان برای خرید خود اقدام می‌کردند، هنوز دچار اختلال است و تعداد بسیاری از مشتریان در تماس با این خبرگزاری اعلام کرده‌ند که حتی نمی‌توانند وارد سایت سامانه شوند؛ چه برسد به اینکه بخواهند خودرو انتخاب کنند.

این اختلال احتمالا به سبب بار ترافیکی بالا و تعداد مراجعه بسیار متقاضیان پیش آمده است.

این موضوع در حال پیگیری است و با توجه به اینکه تا چهارشنبه هفته آینده همچنان فرصت برای ثبت‌نام وجود دارد و اینکه زمان ثبت‌نام تاثیری در اولویت‌بندی تخصیص خودرو ندارد، متقاضیان نگران نباشند و در ساعات و روزهای بعدی اقدام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید