هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی،

۱۵ استان کشور به حالت آماده باش در آمدند

کدخبر: ۵۵۴۰۷۹
معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‎‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران در 15 استان کشور خبر داد.
 ۱۵ استان کشور به حالت آماده باش در آمدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا؛ مرتضی مرادی‌پور معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‎‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق هشدار هواشناسی امروز روز چهارشنبه تا پنج‌شنبه، احتمال بارش شدید برف و باران و وزش شدید باد، در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و گیلان و احتمال وزش شدید باد و گردوغبار از امروز روز چهارشنبه تا پنج‌شنبه در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال و شرق فارس، یزد و شرق و شمال هرمزگان، وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار سطح نارنجی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر برای ارائه خدمات، در صورت حوادث احتمالی، در حالت آماده‌باش قرار دارند.

مرادی‌پور هشدار داد: در همین راستا از هم‌وطنان درخواست داریم تا از تردد غیرضروری در محورهای پرخطر خودداری کنند و درصورتی که مجبور به استفاده از وسایل نقلیه خود هستند، به همراه داشتن وسایل ایمنی و ضروری را فراموش نکنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید