ادعای جدید اسرائیل علیه برنامه هسته‌ای ایران

کدخبر: ۵۵۶۰۲۴
یوآف مدعی شد که ایران، علیرغم وجود ممنوعیتی که شامل موشک‌ها و فناوری‌های مرتبط می‌شود و تا اکتبر ۲۰۲۳ صادرات و خریداری سامانه‌های پیشرفته نظامی را محدود می‌سازد، اشاعه تسلیحات پیشرفته‌اش را به فراتر از منطقه گسترش داده است.
ادعای جدید اسرائیل علیه برنامه هسته‌ای ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، ادعاهایی را علیه اهداف برنامه هسته‌ای ایران و همکاری‌های نظامی آن مطرح کرد.

جنگنده‌ای که ترس به جان آمریکا انداخت + عکس

به گزارش رویترز، یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وجود این که مقامات ایران تاکید کرده‌اند که تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در دکترین دفاعی کشور ندارد، در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران گفت: وقتی از جلوگیری از دست‌یابی ایران به یک سلاح اتمی حرف می‌زنیم، باید تمامی وسیله‌ها برای آن را روی میز داشته باشیم.

واکنش کنعانی به دیدار مکرون با رضا پهلوی و مسیح علینژاد/ به زودی زانو خواهید زد

یوآف مدعی شد که ایران، علیرغم وجود ممنوعیتی که شامل موشک‌ها و فناوری‌های مرتبط می‌شود و تا اکتبر ۲۰۲۳ صادرات و خریداری سامانه‌های پیشرفته نظامی را محدود می‌سازد، اشاعه تسلیحات پیشرفته‌اش را  به فراتر از منطقه گشترش داده است.

او افزود که ایران در حال حاضر، در حال مذاکره برای فروش تسلیحات پیشرفته، از جمله پهپادها به‌حدود ۵۰ کشور است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: جامعه بین‌المللی باید جایگزینی مناسبی برای این ممنوعیت رو به انقضا پیدا کند که  سازوکاری کارآمد جهت بازدارندگی و جلوگیری از پیامدها باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید