آمار امروز کرونا 7 فروردین 1402 / فوت 26 نفر + تعداد مبتلایان جدید

کدخبر: ۵۶۳۶۲۲
اقتصادنیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۰۳۶ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۹ نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.
آمار امروز کرونا 7 فروردین 1402 / فوت 26 نفر + تعداد مبتلایان جدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت عصر امروز دوشنبه اعلام کرد که بیماری کووید ۱۹ طی شبانه روز اخیر جان ۲۹ نفر از هموطنان را گرفت و در همین مدت یکهزار و ۳۶ بیمار قطعی نیز شناسایی شدند.

از دیروز یکشنبه تا ظهر امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۸۸ نفر از آنها بستری شدند.

همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۴۵۸ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۴۴ هزار و ۷۲۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۴۹ رسید.

علاوه بر این ۶۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز ۵۵ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۵۴۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۷۵۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۹۱۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۷۴۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۴۰۸ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۳ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید