ناگفته های همسر باراک اوباما/ پس از تحلیف ترامپ نیم ساعت گریه کردم!

کدخبر: ۵۵۹۸۹۶
میشل اوباما اعلام کرد، بعد از مراسم تحلیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ و خروج از کاخ سفید، نیم ساعت پشت سر هم گریه کرد.
ناگفته های همسر باراک اوباما/ پس از تحلیف ترامپ نیم ساعت گریه کردم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در شرایطی که تحرکات انتخاباتی دونالد ترامپ برای حضور مجدد در کاخ سفید ادامه دارد، همسر باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین آمریکا خاطره‌ای خبرساز درباره روز تحلیف ترامپ در ژانویه سال ۲۰۱۷ منتشر کرد.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست روز سه شنبه (امروز) گزارش داد، میشل اوباما همسر باراک اوباما رئیس‌جمهور اسبق آمریکا درباره وضعیت خود در روز برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ و تحویل کاخ سفید به ترامپ اظهارنظر کرد.

طبق این گزارش، میشل اوباما در دومین کتاب خود پس از پایان حضور هشت ساله در کاخ سفید به عنوان بانوی اول آمریکا، به بیان خاطره‌ای گفته نشده از روز مراسم تحلیف ترامپ پرداخت.

اولین سامانه دفاع هوایی« پاتریوت » وارد اوکراین شد

۲۰ ژانویه ۲۰۱۷، باراک اوباما و همسرش میشل در آخرین روز حضورشان در کاخ سفید به عنوان رئیس‌جمهور و بانوی اول آمریکا، میزبان دونالد ترامپ و خانواده او بودند تا مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید برگزار شود.

میشل اوباما در اظهارات تازه خود درباره این روز گفت که بعد از استقبال از ترامپ و همسرش در کاخ سفید، او و باراک اوباما برای آخرین بار با بالگرد کاخ سفید را ترک کردند و به هشت سال حضورشان در کاخ سفید پایان دادند.

همسر اوباما در کلیپی که از او منتشر شده است، درباره تحلیف ترامپ و خروج از کاخ سفید گفت: «من به مدت ۳۰ دقیقه پشت سر هم گریه کردم، گریه غیرقابل کنترل».

وی در توضیح چرایی گریه بی امان نیم ساعته خود، به مواضع دونالد ترامپ اشاره کرد و به شدت به مواضع جانشین اوباما در مقام ریاست جمهوری آمریکا تاخت.

به گفته همسر باراک اوباما، عملکرد و مواضع دولت ترامپ شایسته مردم آمریکا نبوده و ارزش‌های این کشور را نادیده گرفته است.

انتقاد شدید بانوی اول دموکرات و اسبق آمریکا از ترامپ در شرایطی مطرح شده که رئیس‌جمهور سابق این کشور بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده و در تلاش برای حضور مجدد در کاخ سفید است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید