اگر غیرت دینی دارید نباید در برابر کشف حجاب‌ها، «ساکت» باشید!

کدخبر: ۵۶۱۸۲۴
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند؛ ساکتین مرزبان دین نیستند.
اگر غیرت دینی دارید نباید در برابر کشف حجاب‌ها، «ساکت» باشید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، کاظم صدیقی دیروز پنج‌شنبه ۲۵ اسفند در مراسم نخستین سالگرد ارتحال مرجع شیعه آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی که در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد اظهار کرد: تقوا و غیرت دینی مولفه مهم مسلمانی است‌ دنیای امروز آتش باران است اگر سرمان را از سنگر تقوای الهی خارج کنیم آتش به قلب‌مان اصابت می‌کند.

ادعای عجیب صدام حسین درباره ایران/ هراس دیکتاتور از ایران زمینه‌ساز حمله آمریکا به عراق شد!

وی تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه آیت‌الله علوی مرجع با غیرت ذیل پرچم ولایت بود، یادآور شد: مرحوم آیت الله علوی گرگانی مرجع روشن‌بین ولایتمدار بود و دربست زیر پرچم ولایت قرار داشت چرا که می‌دانست ولایت اقتدار و عزت شیعه است.

صدیقی، مبلغان را جز ارکان دین برشمرد و خاطرنشان کرد: همانطور که امام صادق(ع) فرمودند مبلغان مرزبان هستند و مرزهایی که ابلیس مورد هجمه قرار می دهد اگر توحید و چشمه جوشان آن نباشد بعضی اوقات مبلغان هم نمی‌توانند در برابر شبهات دفاع لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مراجع تقلید چشمه جوشان و پناهگاه مردم هستند، تصریح کرد: خداوند زمین گرده اگر ایمان داشته و زیر پرچم ولایت باشید دنیا و آخرت شما را آباد و انواع عذاب الهی را از شما دور می‌کند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: تقوا راه رسیدن انسان به حیات طیبه است لذا نباید از سنگر تقوای الهی خارج شویم، همواره باید با خدا بود و لحظه از خدا جدا نشد تا در دام شیطان گرفتار نشویم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید