ارتش آمریکا:

تنها 9 درصد از جوانان مایل به خدمت در ارتش هستند!

کدخبر: ۵۶۲۹۱۷
اقتصادنیوز: یکی از مقام‌های ارشد پنتاگون اظهار داشت که شمار بسیار کمی از جوانان آمریکایی علاقه‌مند به خدمت در نیروهای مسلح این کشور هستند.
تنها 9 درصد از جوانان مایل به خدمت در ارتش هستند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یکی از مقام‌های ارشد ارتش آمریکا  روز چهارشنبه گفت که درصد بسیار کمی از جوانان آمریکایی علاقه‌مند به خدمت در ارتش ایالات متحده هستند.

به گزارش منابع خبری، «گابه کاماریلو»٬ معاون وزیر ارتش  با ابراز تاسف نسبت به این موضوع گفت که تنها ۹ درصد از نسل جوان در آمریکا علاقه مند به خدمت در ارتش هستند. به گفته وی، این یک حد نصاب پایین در دهه اخیر است. معاون پنتاگون افزود که نسل جوان آمریکایی مطلقاً چیزی از خدمت سربازی نمی‌داند.

پیش از این  نیز یکی از کهنه سربازان آمریکایی «آینده غم انگیزی» را برای ارتش آمریکا در صورت درگیری محتمل با نیروهای مسلح روسیه پیش بینی کرده بود.

یافته‌های تازه پنتاگون  همچنین  شمار بالای ابتلا به سرطان  در میان خلبانان نظامی ایالات متحده حکایت دارد.

وبگاه «نیوی تایمز» نوشت، علاوه بر خدمه نیروی هوایی ، برای اولین بار مشخص شد که خدمه زمینی که هواپیماهای نظامی را سوختگیری، نگهداری و راه اندازی می‌کنند نیز به سرطان مبتلا می‌شوند.

بر اساس این گزارش، پنتاگون در مطالعه یکساله خود روی ۹۰۰۰۰۰ نظامی که بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۷ با هواپیماهای نظامی پرواز یا روی آن کار می‌کردند، دریافت که اعضای خدمه هوایی بیشتر به «سرطان تیروئید» مبتلا می‌شوند. سرطان‌های سینه و پروستات نیز بین خدمه نیروی هوایی آمریکا به نسبت کمتری شیوع دارد.

این مطالعه نشان داد خدمه زمینی با سرطان‌های مغز و سیستم عصبی و کلیه نیز درگیر هستند در حالیکه زنان شاغل در ارتش بیشتر گرفتار سرطان سینه هستند. خدمه هوانوردی مدت‌هاست که از پنتاگون خواسته‌اند برخی از عوامل محیطی را که در معرض آن‌ها قرار دارند، از قبیل سوخت جت و حلال‌های مورد استفاده برای تمیز کردن و نگهداری قطعات جت و حسگرها و بررسی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید