بورس به شاخص ۱۸۹ هزار واحدی رسید

کدخبر: ۲۴۶۱۰۵
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز از مهر ماه با افزایش ۸۶۲ واحدی به پله ۱۸۹ هزار و ۴۳۸ واحدی صعود کرد.
بورس به شاخص ۱۸۹ هزار واحدی رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز از مهر ماه با رشد ۸۶۲ واحدی به پله ۱۸۹ هزار و ۴۳۸ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۲۶۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۲ میلیون و ۷۵ هزار و ۱۶۶ ریال در بیش از ۲۰۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۲۵۱ واحد، شاخص بازار اول ۴۴۵ واحد، شاخص آزاد شناور ۶۲۶ واحد، شاخص بازار دوم ۲۶۲۷ واحد افزایش و شاخص کل (هم‌وزن) ۴۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۳۳ واحد کاهش را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، سایپا، نفت و گاز پتروشیمی تامین، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان با روند صعودی و نماد‌های فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۲۲ واحدی به پله ۲۱۱۱ واحدی صعود کرد.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۹۲۷ هزار و ۷۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۶۰۷ ریال در بیش از ۱۰۸ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، سهامی ذوب آهن اصفهان، داروسازی آوه سینا با روند مثبت و نماد‌های بانک دی، پتروشیمی زاگرس، تولید و صادرات ریشمک با روند منفی به کار خود پایان داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید