چگونگی قطع دسترسی دستگاه‌ها به تلگرام

کدخبر: ۱۸۸۳۵۲
اگر حساب تلگرام شما در دستگاه‌هایی غیر از آنهایی که در اختیار خودتان است، باز شده، برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی زودتر نسبت به بستن و لغو دسترسی آنها اقدام کنید.
چگونگی قطع دسترسی دستگاه‌ها به تلگرام

اگرچه تلگرام برای حفظ امنیت کاربران از راه‌های متعددی استفاده می‌کند اما ممکن است حساب تلگرام شما برروی دستگاه‌هایی باز باشد که از آنها خبر نداشته باشید. برای بستن این حساب‌ها لازم است از تنظیمات این پیام‌رسان استفاده کنید.

برای این کار باید ابتدا وارد منوی تلگرام شده و سپس گزینه setting را انتخاب کنید. در مرحله بعدی نیز گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

سپس در قسمت بعدی به بخش Security رفته و گزینه Active Sessions را انتخاب کنید. اکنون در قسمت Active Sessions می‌توانید تمامی اطلاعات دستگاه‌هایی که به حساب تلگرام شما متصل هستند را مشاهده کنید.

 

 

برای خارج کردن دستگاه‌های دیگر کافی است گزینه Terminate All Other Sessions را انتخاب کرده و در نهایت در پنجره بازشده برروی OK کلیک کنید.

البته اگر دستگاه‌هایی وجود دارند که از باز شدن آنها اطلاع دارید، برای مثال اگر به جز گوشی موبایلتان، روی لپ‌تاپ و یا تبلت خود حساب تلگرامتان باز است، کافی است به تاریخ و محلی که از آن وارد تلگرام شده‌اید دقت کرده تا حساب‌های دیگری که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنید اما همچنان در صفحه تلگرام باز هستند را ببندید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید