خرافات فوتبالی رییس جمهور فرانسه !

کدخبر: ۲۲۵۵۱۳
​اقتصاد نیوز: رئیس‌جمهور فرانسه با اشاره به خرافاتی‌بودن خود گفت: هرگز بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را پیش‌بینی نمی‌کنم.
خرافات فوتبالی رییس جمهور فرانسه !

به گزارش اقتصاد نیوز، امانوئل ماکرون در نشست خبری در بروکسل، پایتخت بلژیک درباره بازی فینال جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو گفت: یکشنبه آینده منتظر یک بازی بسیار جدی در مسکو هستیم که هیچ ارتباطی با سیاست و امنیت جمعی ندارد. این یک رویداد برای ورزش است و ما آنجا خواهیم بود.

رئیس‌جمهور فرانسه در رابطه با پیش‌بینی نتیجه بازی تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی اظهار داشت: هرگز پیش‌بینی نمی‌کنم، زیرا آدم خرافاتی هستم. اروپا چهار تیم در مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه دارد و این خبر خوبی است. 2 تیم خوب هم به فینال راه یافتند و می‌دانید که طرفدار تیم کشورم هستم اما هرگز پیش‌بینی نمی‌کنم. این کار را نخواهم کرد.

امانوئل ماکرون برای تماشای نبرد فینال جام جهانی 2018 روسیه راهی مسکو می‌شود. بازی که ساعت 19:30 یکشنبه آینده در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار می‌شود.

خبر دیگر از جام جهانی 2018 روسیه حاکی از آن است که مقامات شهر پاریس، پایتخت فرانسه قصد دارند تا صفحه اکران تلویزیونی بزرگی نزدیک برجل ایفل جهت پخش زنده بازی تیم‌ ملی فوتبال این کشور برابر کرواسی نصب کنند. بدین‌خاطر بازدید از برج ایفل در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری به دلیل مسائل امنیتی ممنوع است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید