مداخله دیپلماتیک برای ترانسفر فوتبالیست ایرانی!؛ شکایت استقلال از مجید حسینی

کدخبر: ۲۲۷۶۶۶
اقتصاد نیوز:باشگاه فوتبال ترابزون اسپور ترکیه مذاکرات خود با مجید حسینی، مدافع فصل پیش استقلال را به مرحله نهایی رسانده و قرارداد با این بازیکن امروز نهایی می شود.اما این انتقال بسیار جنجالی و حاشیه ساز شده است.
مداخله دیپلماتیک برای ترانسفر فوتبالیست ایرانی!؛ شکایت استقلال از مجید حسینی

به گزارش اقتصاد نیوز،مجید حسینی پس از پایان جام جهانی 2018 روسیه در فهرست خریدهای باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه قرار گرفت اما به دلیل مخالفت افتخاری، مدیر مستعفی باشگاه استقلال نتوانست قراردادی با تیم ترکیه‌ای امضا کند.گفته می‌شود مجید حسینی شنبه شب در رستورانی در شهر استانبول با سران باشگاه ترابزون ملاقات کرده و به توافق رسیده است.

در این میان رئیس باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه روایت عجیبی برای حل مشکل پاسپورت ملی‌پوش ایرانی جهت پیوستن به این تیم بیان کرد.

به گزارش سایت ۶۱ ساعت ترکیه نوشت مجید حسینی، بازیکن ایرانی که با مصادره پاسپورت خود توسط باشگاه استقلال تهران مواجه شده بود با مداخله وزیر امور خارجه ترکیه و سفارت ایران توانست بر این مشکل دیپلماتیک فائق آید.

این رسانه ترکیه‌ای سپس به نقل از احمد آقااوغلو، رئیس باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه نوشت:« مجید حسینی به استانبول آمد و تست‌های پزشکی را پشت‌سر گذاشت. مشکل دیپلماتیک پیش‌آمده این بازیکن را با مداخله مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه و نمایندگی سفارت ایران در شهر ترابزون حل کردیم. حسینی به شهر ترابزون می‌آید و پس از تست‌های پزشکی مذاکره نهایی و عقد قرارداد صورت می‌گیرد.» این برای اولین بار نیست که مشکلات فوتبالی از طریق دیپلماتیک حل می شود چه آنکه سال قبل که مهدی طارمی بصورت عجیب از باشگاه ریزه اسپور ترکیه جدا شد و به پرسپولیس بازگشت این باشگاه از این بازیکن و باشگاه پرسپولیس شکایت کرد که پس از رایزنی های دیپلماتیک که گفته می شد روحانی رفع این مشکل را از اردوغان خواسته بود باشگاه ترکیه ایی از جریمه مالی خود صرف نظر کرد تا قرمز ها حدا اقل بار مالی کمتری را تحمل کنند.

اما در همین حال امیر حسین فتحی سرپرست جدید باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال از شکایت علیه مجید حسینی خبر داد و درخواست کرد تا فدراسیون ایران به باشگاه ترکیه‌ای و فدراسیون فوتبال آن کشور اعلام کند که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه استقلال است و بعد از کسب رضایت از باشگاه استقلال می‌تواند به باشگاه دیگری برود.

متن نامه استقلال را در زیر می خوانید:

شکایت باشگاه استقلال از مجید حسینی

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید