کمدین خندوانه مجری شبکه سه شد

کدخبر: ۲۳۰۲۶۳
اقتصادنیوز: مجید افشاری کمدین خندوانه صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر اجرای برنامه ای در شبکه سه سیما به روز کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ مجید افشاری کمدین خندوانه با تجربه ای متفاوت به تلویزیون می آید . مجید افشاری کمدین خندوانه که در آخرین مرحله از خنداننده شو نتوانست از میثم درویشان پور پیشی بگیرد و میثم درویشان پور به عنوان خنداننده برتر در خندوانه معرفی شد با برنامه ای متفاوت به شبکه سه می آید.

مجید افشاری کمدین خندوانه با برنامه ایرانیوم در شبکه سه

مجید افشاری کمدینی که به برنامه خندوانه و اجرای استندآپ کمدی در خنداننده شو شناخته شد با تجربه ای جدید در اجرا به تلویزیون می آید. این کمدین برنامه خندوانه با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره برنامه جدیدش در شبکه سه توضیح داد.

مجید افشاری مجری برنامه ایرانیوم شد

مجید افشاری با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:تو روزایی که ذهن همه ما به طور ناخودآگاه درگیر یه سری روزمرگی های زندگیه، داریم میایم تا برای دقایقی دلتون رو شاد کنیم و در حد توان از دغدغه هاتون بگیم.

"ایرانیوم" برنامه ای برای جوان هاست و تلاش میکنه بیشتر از هر چیز دیگه به چالش های پیش روی این قشر بپردازه. با ما همراه باشید و حمایتمون کنید تا بتونیم یه برنامه خوب براتون بسازیم.

لازم میدونم از مدیریت محترم شبکه سه سیما و کارگردان کاربلد این برنامه تشکر کنم که به من اعتماد کردند و این مسئولیت مهم رو به بنده واگذار کردند.

پ.ن:این برنامه رو تو شرایطی شروع میکنم که دلم از بعضی دوستای قدیمی خیلی زیاد گرفته و حرفای زیادی برای گفتن دارم اما به احترام روزای خوبی که با هم داشتیم همچنان سکوت می کنم. مخلصیم...

مجید افشاری کمدین خندوانه

مجید افشاری کمدین برنامه خندوانه یکی از چند کمدین جوانی بود که با اجرای استندآپ کمدی در مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه در میان مردم شناخته شد.

مجید افشاری و میثم درویشان پور دو کمدین خندوانه

در شب پایانی مسابقه خنداننده شو میثم درویشان پور و مجید افشاری به اجرای استندآپ کمدی های خود پرداختند و در نهایت میثم درویشان پور به عنوان خنداننده برتر معرفی شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید