فرزند دوم مجری تلویزیون + عکس

کدخبر: ۲۳۱۷۵۸
اقتصادنیوز: نیما کرمی مجری برنامه صبحی دیگر برای بار دوم پدر شد و صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از فرزند دومش به روز کرد اما هنوز نام او را اعلام نکرده است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ عیدفطر امسال در برنامه دعوت با اجرای نیما کرمی و زینب زارع ، گلاره عباسی به عنوان مهمان در برنامه حضور داشت. در میان صحبت های خانم و آقای مجری با خانم بازیگر رازی مهم از زندگی نیما کرمی فاش شد.
 

گلاره عباسی در این برنامه خبر از تولد فرزند دوم نیما کرمی و زینب زارع تا چندماه آینده داد و به آنها بایت تولد فرزند دومشان پیشاپیش تبریک گفت.

تولد فرزند دوم نیما کرمی و زینب زارع

نیما کرمی مجری کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر تولد فرزند دومش به روز کرد .

اولین عکس از فرزند دوم نیما کرمی

نیما کرمی با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت :سلام ..... پسرم آمد و نیک میدانم آمدنش پر از خیر است برای من و خانواده ... خوش آمدی مرد روزهای سخت و شیرین ، خوش آمدی مرد من ، خوش آمدی کرمی جانم .

دختر و پسر نیما کرمی مجری تلویزیون

نیما کرمی عکس دیگری از دختر و پسرش را منتشر کرد و نوشت :تمام زندگی من در این تصویر خلاصه میشود ، دخترم و پسرم ، نیل و......... . راستی تا فردا نام پسرم را برایتان خواهم گفت .

عکسی از نیل دختر نیما کرمی

نیما کرمی و زینب زارع دو مجری تلویزیون که اغلب برنامه های مناسبتی را در کنار یکدیگر اجرا میکنند دختری به نام نیل دارند که در شب یلدای سال 92 متولد شده است.

نیما کرمی در کنار همسرش زینب زارع

نیما کرمی در یک گفتگو درباره نحوه آشنایی و ازدواجش گفت:حدود سال 1385 با همسرم زینب زارع که از مجریان توانای کشور به حساب می آیند در رادیو آشنا شدم، وقتی با ایشان برخورد کردم جدا از ظاهرشان، از نوع برخورد و فعالیت اجتماعی ایشان خوشم آمد و به این نتیجه رسیدیم که ایشان گزینه مناسبی به شمار می روند.

نیما کرمی و دخترش نیل

نیما کرمی که چند سالی است که اجرای برنامه صبحی دیگر را در شبکه آموزش برعهده دارد ، 16 ساله بود که اولین بار در سریال روزه داران کوچک جلوی دوربین رفت .

نیما کرمی و همسرش زینب زارع

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید